بازدید مستندسازان از مراکز صنعتی

دوشنبه 19 فروردین 98 ساعت 13:40
بازدید مستندسازان از مراکز صنعتی

دبیرخانه پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی «فردا» بازدید مستندسازان از مراکز صنعتی را در دستور کار خود قرار داد.

بازدید از مراکز صنعتی و فناوری از جمله برنامه‌های بنیادین دبیرخانه و ستاد برگزاری جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی «فردا» به منظور آشنایی مستندسازان از روند تولید و دستاوردهای فناورانه و صنعتی و همچنین تعامل بیشتر بین فیلمسازان و صاحبان صنایع محسوب می‌شود.

در همین راستا، دبیرخانه پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی در نظر دارد تا در بازدید بهاره خود، ۲ مرکز صنعتی یعنی گروه صنعتی ایران خودرو و پارک فناوری پردیس را در اولویت قرار دهد تا طی آن مستندسازان علاقه‌مند با حضور در این ۲ مرکز در جریان روند فعالیت‌های آنها قرار گرفته و ایده و طرح‌های خود را برای تولید آثار فاخر مستند در جهت معرفی و بازشناسی اقدامات انجام گرفته در این ۲ مرکز ارائه کنند.

علاوه بر این، دبیرخانه پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی در تلاش به منظور رایزنی با مسئولان صنایع فولادسازی و نفت و پتروشیمی است تا امکان حضور و بازدید فیلمسازان مستند از مراکز مرتبط با این ۲ حوزه صنعتی هم در ایام بهار سال آینده مهیا شود.

اعضای انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند ایران به اتفاق اعضای ستاد برگزاری جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی «فردا» طی روزهای اخیر و در اولین بازدید خود در قالب این دوره از جشنواره در شرکت فناوری پیروز (صنایع سینمایی پیروز) حضور پیدا کردند.

فراخوان پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی که جهاد دانشگاهی آن را برگزار می‌کند به زودی منتشر خواهد شد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar