بررسی روند بازگشایی پروژه نیایش تهران

دوشنبه 6 تیر 01 ساعت 16:45
بررسی روند بازگشایی پروژه نیایش تهران

جلسه پروژه بزرگ نیایش با حضور سردار حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، سید حسین حسینی نژاد مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک، احسان شریفی شهردار منطقه ۵ و سایر مدیران منطقه برگزار شد.

مهدی نوروزی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۵ با اشاره به محتوای این جلسه اظهار داشت: نیایش مال در محدوده آبشناسان و جنت آباد، یکی از پرترافیک ترین نقاط منطقه ۵ قرار دارد. در همین راستا، در این جلسه پیرامون راهکارهایی برای دسترسی راحت تر به این پروژه گفتگو کردیم. 

او با بیان اینکه می خواهیم با کم ترین آسیب شاهد بازگشایی این پروژه باشیم، افزود: طرح ها و نظرات مختلفی توسط همکاران ارائه گردید و مقرر شد بررسی های بیشتری صورت گیرد تا در جلسات بعدی به گزینه نهایی برسیم.

تقدیر فرمانده پلیس راهور تهران بزرگ از مدیریت شهری منطقه ۵ 

سردار حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نیز در حاشیه این جلسه با اشاره به کاهش تصادفات در تهران، اظهار کرد: خوشبختانه سال گذشته در شهر تهران با کاهش تصادفات مواجه بودیم و در سال ۱۴۰۰، شهر تهران رتبه اول کاهش تصادفات در کشور را به خود اختصاص داد. 

وی بیان اینکه منطقه ۵ ، بیشترین سهم در کاهش تصادفات را به خود اختصاص داده است، ادامه داد: اقداماتی چون حذف محل های حادثه خیز، ایمن سازی شبکه معابر، تامین روشنایی، اقدامات جدیدی در راستای آشکار سازی معابر، روشنایی زیر پل ها، خط کشی ها، آرام سازی شبکه معابر و غیره، منجر شد تا منطقه ۵ که یکی از پرحادثه ترین مناطق ما در سطح شهر تهران به شما می رفت، اکنون یکی از ایمن ترین مناطق باشد. 

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، سردار حمیدی در پایان تاکید کرد: امیدواریم در آینده، با الگوبرداری از سایر کشورها و عملیاتی کردن ایده‌های جدید، کم هزینه و زودبازده، شاهد ارتقاء ایمنی و نظم در عبور مرور باشیم.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar