برنامه های سایپا برای تامین رضایت مشتریان

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 01:18
برنامه های سایپا برای تامین رضایت مشتریان

مشتری مداری به عنوان یکی از جهت گیری های اصلی سازمان های امروزی است ، چون موجب افزایش بهره وری سازمانی می شود. به همین خاطر این اصل، یکی از برنامه های محوری دولت هم هست.

اصل مشتری مداری به عنوان یکی از جهت گیری های اصلی سازمان های امروزی است ، چون جلب رضایت مشتریان ، در عمل موجب افزایش بهره وری سازمانی می شود. تکریم مشتریان هم به عنوان یکی از برنامه های محوری دولت ، با هدف جلب رضایت مشتریان در این راستا اجرایی شده است.

همانگونه که می دانیم مشتریان سرمایه های اصلی یک بنگاه اقتصادی محسوب می شوند و تعامل دوسویه مشتریان و بنگاه ، از ضرورت های انکارناپذیر برای ادامه حیات اقتصادی بنگاه ها است.

در پی تحریم های یک جانبه بین المللی بر علیه کشورمان، همه بخش های جامعه به ویژه حوزه های تولیدی و صنعتی با چالش های جدی مواجه شدند که صنعت خودرو هم با خروج شرکای تجاری از ایران و محدودیت های بین المللی برای ورود مواد اولیه تولید قطعات خودرو و تبادلات بانکی با مشکلات گوناگون در پاسخگویی به مشتریان جهت تحویل خودروهای پیش فروش شده رو به رو شد. علی رغم همه تلاش های گسترده متولیان این صنعت ، هنوز مشکلات تحویل خودروها برطرف نشده و شرایط کنونی خودروسازان داخلی را در برهه حساسی از تاریخ کشورمان قرار داده است.

در طول روزهای گذشته شاهد برگزاری جلسه های مشترک خودروسازان با مشتریان برای دست یابی به راه حل هایی در راستای تامین نظرات آنان و حل معضلات این بخش بوده ایم. هرچند تکریم مشتریان باید همواره سرلوحه فعالیت بنگاه های اقتصادی از جمله خودروسازان باشد ، ولی برگزاری جلسه های تعاملی با مشتریان در این مقطع حساس ، اقدام پسندیده ای است که امید می رود در نهایت منجر به تامین حداکثر رضایت مشتریان شود.

گروه خودروسازی سایپا در دوره جدید فعالیت مدیران ارشد خود که میراث دار گذشتگان این مجموعه خودروسازی است با این اقدام سریع ، صریح و بی واسطه نشان داد که در راستای سیاست های کلان مجموعه دولت و وزارتخانه مربوطه ، علی رغم تمام مشکلات ناخواسته که به سایپا تحمیل شده درپی تکریم مشتریان و تامین رضایت حداکثری آنان است.

از این رو حرکت های مشتری مدارانه سایپا را به فال نیک می گیریم چون که تولید همراه با ضرر و زیان و تحویل خودروها با قیمت های قبلی با هدف جلب رضایت مشتریان انجام می گیرد و این خواسته وزارت صنعت معدن و تجارت بوده که رضایت مشتریان خودروسازان داخلی به هر نحوی تامین شود که سایپا هم در این مسیر با برنامه ریزی های گسترده ، قدم های اساسی برداشته و با رونق در تولید و افزایش سرعت تحویل خودروها به مشتریان در آینده ای نزدیک شاهد خواهیم بود که معضلات مشتریان در این بخش به سرعت کاهش یابد.

مهر

قیمت محصولات سایپا

فروش فوری سایپا

فروش نقدی سایپا

فروش اقساطی سایپا

ثبت نام پیش فروش سایپا

قیمت پراید

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar