بیمه بازار با بیلبوردهای تبلیغاتی گسترده به خیابان‌ها آمد

سه شنبه 8 اسفند 02 ساعت 10:07
بیمه بازار با بیلبوردهای تبلیغاتی گسترده به خیابان‌ها آمد

اگر در هفته‌های اخیر در خیابان‌های تهران قدم زده باشید یا در ترافیک مانده باشید، احتمالا بیلبوردهای تبلیغاتی بیمه بازار را دیده‌اید. این بیلبوردها با هدف معرفی بیمه به عنوان یک کالای تخصصی به خیابان‌ها آمده‌اند و سعی دارند برای خرید بیمه بدنه خودرو اهمیت مقایسه و مشاوره را به مخاطب یادآوری کنند. اما بیایید کمی عمیق‌تر شویم و نگاه دقیق‌تری به این کمپین‌ها بیاندازیم.

بیلبوردهای به‌یادماندنی

در بحث تبلیغات محیطی، مهم‌ترین مسئله تاثیرگذاری روی ذهن مخاطب است. شما در طول روز و در خیابان‌های تهران بیلبوردهای زیادی می‌بینید. اما اگر چند روز بعد از شما درباره محتوای آن‌ها از شما سوال کنند یا نام برند را بپرسند، احتمالا به خاطر نمی‌آورید. بنابراین، بیلبوردی موفق است که در ذهن شما  ثبت شود و شما را به انجام کاری دعوت کند.

تبلیغات محیطی بیمه بازاردر پاییز امسال با شعار « بیمه بدنه از هرکی شد»  در سطح شهر با موفقیت این کار را انجام داده است. اگر شما تا به امروز سراغ خرید بیمه بدنه خودرو نرفته‌اید، با دید تصویر ماشین ناقص و بدون بدنه ترغیب به خرید می‌شوید یا حداقل سراغ مشاوره می‌روید.

در واقع، تصویر به شما می‌گوید که بیمه‌بازار بهترین گزینه برای خرید آنلاین بیمه است و از رقیب‌های دیگر بهتر عمل می‌کند. بسیاری از برندها برای تبلیغات محیطی از تصویرهای شلوغ و پر رنگ و لعاب استفاده می‌کنند، اما شرکت بیمه بازار با استفاده از رنگ‌های ساده و تاثیرگذار کار خودش را با موفقیت انجام داده است.

 

شگرد بیمه بازار، مقایسه با رقیب

هدف اصلی بیلبوردهای تبلیغاتی بیمه بازار این است که شما برای خرید بیمه بدنه خودرو آگاهانه عمل کنید و امکانات و پوشش‌های مختلف بیمه را مقایسه کنید. این شرکت برای نشان دادن ضرورت مقایسه و خرید آگاهانه از تکنیک مقایسه با رقیب استفاده کرده است.

بسیاری از شرکت‌های معروف دنیا مثل سامسونگ و اپل هم از این روش استفاده می‌کنند. آن‌ها سعی می‌کنند برای تبلیغ محصولاتشان روی نقطه‌های ضعف محصول شرکت رقیب دست بگذارند و به مخاطب بگویند که محصول آن‌ها مطمئن‌تر است.

دو پلت‌فرم بیمه بازار و ازکی در حوزه خرید انواع بیمه فعالیت می‌کنند، ولی بیمه بازار در بیلبوردها تاکید می‌کند که خرید بیمه بدنه از این شرکت مطمئن‌تر است. به‌علاوه‌، بیمه بازار می‌داند که حین خرید بیمه سوال‌های زیادی در ذهن شما وجود دارد؛ بنابراین به شما اطمینان می‌دهد که می‌توانید در همه مراحل خرید بیمه بدنه خودرو، سوال‌هایتان را از مشاورهای متخصص بپرسید.

خرید بیمه بدنه خودرو اختیاری است، ولی نه از هر کی

برخلاف بیمه شخص ثالث، خرید بیمه بدنه خودرو اجباری نیست. ولی این سوال برای خریداران پیش می‌آید که از چه شرکتی بیمه بدنه خودرو بخرند و کدام شرکت بیمه پوشش‌های کاملی ارائه می‌دهد؟

شرکت‌های بیمه خدمات و پوشش‌های متنوعی برای بیمه بدنه دارند. این بیمه‌نامه هزینه‌های ناشی از تصادف‌ها، آتش‌سوزی و سرقت را پوشش می‌دهد. بنابراین، از آن‌جایی‌که تصادف‌های زیادی در سطح شهر و جاده‌ها رخ می‌دهد و امکان دزدیده شدن خودرو و قطعه‌های آن وجود دارد، خرید بیمه بدنه خودرو ضروری است. اما چه شرکتی مجموعه کاملی از پوشش‌های بیمه بدنه را ارائه می‌دهد؟‌ قیمت بیمه بدنه خودرو چقدر است؟ بیمه بازار سوال‌های شما را پیش‌بینی کرده است و به همه این‌ها پاسخ داده است. به‌علاوه پشتیبانی بیمه بازار ۲۴ ساعته است. بنابراین، در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با کارشناس‌های بیمه بازار تماس بگیرید و برای خرید بیمه بدنه خودرو اقدام کنید.

اگر راجع به پوشش‌های اضافی بیمه بدنه، مدت زمان قرارداد بیمه و هزینه بیمه بدنه سوال دارید، می‌توانید سوال‌هایتان را از کارشناس‌های بیمه بازار بپرسید. کارشناس‌های متخصص در هر ساعت از شبانه‌روز در خدمت شما هستند و با صبر و حوصله به پرسش‌های شما پاسخ می‌دهند.

دعوت به جست‌وجو بعد از دیدن بیلبورد

هر بیلبوردی که در سطح شهر وجود دارد، از مردم دعوت می‌کند که فعالیت خاصی را انجام دهند. این کار می‌تواند مراجعه به سایت، جست‌وجوی اسم شرکت یا تماس گرفتن باشد. روی بیلبوردهای بیمه بازار، سایت اصلی این شرکت به چشم می‌خورد. بنابراین، احتمالا شما بعد از مشاهده بیلبورد به سایت سر می‌زنید تا با خدمات متنوع بیمه بازار آشنا شوید.

بیمه بازار از تمدید اینترنتی تا دریافت خسارت بیمه  همراه شما است و یک سال مشاوره رایگان دارد. همین ویژگی‌ها خدمات بیمه بازار را از بقیه ارائه‌دهنده‌ها متمایز می‌کند.

علاوه‌بر این‌، شما می‌توانید قراردادها و پوشش‌های بیمه همه شرکت‌های بیمه را مشاهده کرده و با هم مقایسه کنید. صدور بیمه‌نامه در یک روز و امکان خرید قسطی بیمه بدنه هم از دیگر مزیت‌های رقابتی بیمه بازار هستند. در نهایت، شما می‌توانید بعد از خرید بیمه برای خودتان یادآور بیمه ثبت کنید. برای این کار کافیست نوع بیمه، شماره موبایل و تاریخ اتمام بیمه را در سایت وارد کنید.

در نهایت می‌توانیم نتیجه بگیریم که شرکت بیمه بازار به همه نیازها و خواسته‌های شما در بحث خرید بیمه بدنه پاسخ داده است و فرایند خرید بیمه را تا حد زیادی آسان کرده است؛ بنابراین هیچ بهانه‌ای برای نخریدن بیمه بدنه ماشین وجود ندارد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar