تا پایان خرداد ۹۸ خودروهای پیش فروش شده تحویل داده می‌شود

بروزرسانی در: سه شنبه 20 فروردین 98 ساعت 19:18
تا پایان خرداد 98 خودروهای پیش فروش شده تحویل داده می‌شود

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از برگزاری نشستی با حضور وزیر صمت، گروه‌های خودروسازی، سازمان تعزیرات حکومتی و بازرسی کل کشور به منظور حل مشکلات صنعت خودروسازی خبر داد.

داود محمدی رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در مورد مشکلات خودروسازی و شروع دوباره پیش فروش خودرو، گفت: نشستی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، گروه‌های خودروسازی، سازمان تعزیرات حکومتی، بازرسی کل کشور و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به منظور حل مشکلات صنعت خودروسازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس درصدد است مشکلات خودروسازی کشور به حداقل برسد و در این زمینه تمام توان خود را به کار خواهد بست؛ در نشست یاد شده راهکارهای لازم برای رفع مشکلات صنعت خودروسازی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

محمدی در پاسخ به اینکه آیا مشکلات خودروهای پیش فروش شده قابل حل است، اظهار کرد: بخش اعظم مشکلات این حوزه حل و مقرر شد خودروهای پیش فروش شده با قیمت‌های پیشین به خریداران تحویل داده شود؛ در یک جدول زمانبندی تا پایان خرداد ماه محصولات خریداری شده به مردم تحویل داده می‌شود.

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه جلسه بررسی راهکارهای لازم برای حل مشکل خودروسازی و پیش فروش خودروها چه زمانی برگزار می‌شود، یادآوری کرد: بعد از تعطیلی مجلس شورای اسلامی این نشست برگزار خواهد شد.

زمان صدور دعوتنامه های ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar