تعطیلات تابستانی خودروسازان باعث سردرگمی قطعه سازان شد

دوشنبه 6 مرداد 99 ساعت 16:41
تعطیلات تابستانی خودروسازان باعث سردرگمی قطعه سازان شد

در پی ناهماهنگی زمان تعطیلات تابستانی دو خودروساز مطرح کشور، انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو ضمن تاکید براینکه اعمال تاریخ‌های متفاوت برای تعطیلات تابستانی دو گروه خودروسازی باعث بی‌نظمی در تولید قطعات و تامین کسری‌ها خواهد شد، خواستار انتخاب زمان واحد برای اعمال این تعطیلات شد.

به دنبال مشخص شدن زمان تعطیلات تابستانی خودروسازان برای ایران‌خودرو (۲۳ مرداد لغایت ۱ شهریورماه) و سایپا (۹ مرداد لغایت ۱۸ مردادماه)، دبیر انجمن ساززندگان قطعه و مجموعه‌های خودرو در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل دو خودروساز  با اشاره به اینکه اعمال تاریخ‌های متفاوت برای تعطیلات تابستانی توسط خودروسازان باعث سردرگمی و بی‌نظمی در تولید قطعه‌سازان خواهد شد؛ تاکید کرد که در اینصورت فرصت تامین مواد اولیه کسری و همچنین تعمیرات پیشگیرانه قطعه‌سازان از بین خواهد رفت.

در این نامه آمده است که زنجیره تامین مشترک گروه های سایپا و ایران خودرو نیاز به تعیین تاریخ واحد جهت تعطیلات دارند تا اقدامات ضروری تامین کسری مواد و تعمیرات اساسی تجهیزات تولیدی را انجام دهند؛ لذا خواستار تعیین زمان برای واحد برای تعطیلات تابستانی خودروسازان شدند تا قطعه‌سازان هم امکان استفاده از این تعطیلات را داشته باشند. ضمن اینکه تعیین تاریخ واحد و همزمان خودروسازان و قطعه‌سازان می‌تواند  نقش مهمی در کاهش نرخ شیوع ویروس کرونا داشته باشد.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar