تقویت خدمات سرویس در محل نگین خودرو

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
تقویت خدمات سرویس در محل نگین خودرو

گروه نگین خودرو با هدف بالا بردن رضایتمندی متقاضیان خود، خدمات سرویس در محل به مالکان را بیشتر از قبل تقویت کرده است.

در دنیای امروز که مشغله‌های زندگی به ویژه در شهرهای بزرگ، توان و زمان رسیدگی به کارهای غیر ضروری و حتی ضروری را از مردم سلب نموده، ارائه خدمات موردنیاز بسته به زمان و مکان دلخواه به متقاضی یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود.

گروه نگین خودرو با ناوگان امدادی تجهیزشده خودرویی و موتوری تحت عنوان «نگین سرویس» سعی دارد بهره مندی متقاضیان را از خدمات درخواستی ایشان تسهیل کند. در سال ۹۶ از هر پنچ سرویس ادواری ارائه شده به مالکان اتومبیل‌های وارداتی رنو در کلان شهر تهران، یک سرویس در مکان و زمان دلخواه متقاضی بوده است؛ و این موضوع نشان گر استقبال رو به رشد متقاضیان ازاین نوع خدمات مدرن است.

از مهمترین علت‌های موفقیت برنامه سرویس در محل نگین خودرو، وجود مرکز تماس ۲۴ ساعته با داشتن تیمی از کارشناسان خبره است که صورت شبانه روزی آماده پاسخگوئی به نیازهای دارندگان اتومبیل‌های رنو است. شماره ۴ رقمی سراسری ۱۵۰۳ ثبت درخواست را در سیستم خدمات رسانی این شرکت تسهیل نموده است.

سرویس‌های ادواری در محل به متقاضیان حاوی سرویس‌هایی است که هر ۱۰ هزار کیلومتر برای اتومبیل انجام می‌گیرد و دربرگیرنده مواردی مانند: تعویض روغن موتور، فیلتر روغن، فیلتر هوا و غیره است.

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar