تولید حتی یک دستگاه خودرو نیز مهم است

سه شنبه 24 دی 98 ساعت 13:26
تولید حتی یک دستگاه خودرو نیز مهم است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: امروز در وضعیتی قرار داریم که تولید حتی یک دستگاه خودرو نیز برای ما مهم است و در این وضعیت تعلل و کم‌کاری به هیچ وجه پذیرفته نیست.

علی جهانگیری در نشستی با فعالان صنعت خودروسازی و صاحبان گروه‌های خودروساز استان، اشاره کرد: یک سال پیش هم چنین نشستی را برگزار کردیم، اما از آن موقع تا به امروز حرکت خاصی در این حوزه اتفاق نیفتاده است.

وی یادآوری کرد: اگر می‌خواهیم تحولی در صنعت خودروسازی استان اتفاق بیفتد باید با جدیت در عرصه حاضر باشیم؛ امروز در یک جنگ اقتصادی تمام‌عیار قرار داریم و فعالیت‌های عادی در این وضعیت پاسخگوی نیازها نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با ذکر اینکه تفاوت مدیران دولتی و بخش خصوصی در وضعیت سخت معلوم می‌شود، افزود: بخش خصوصی باید مطالبه‌گر باشد و مدیران دولتی را به تلاش و جدیت وادار کند.

وی با تأکید بر اینکه واحدهای خودروساز باید مدعی توسعه در این صنعت باشند، افزود: لازم است با تشکل یک گروه کارشناسی، در این حوزه تقسیم کار شده و نقشه راه توسعه صنعت خودروسازی ترسیم شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این نشست صاحبان صنایع خودروسازی استان هم دیدگاه‌های خود را در مورد مسائل گوناگون این صنعت و راهکارهای توسعه آن بیان کردند.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar