وانت پادرا پلاس جایگزین وانت زامیاد Z24 میشود

بروزرسانی در: چهارشنبه 12 آبان 00 ساعت 16:48
وانت پادرا پلاس جایگزین وانت زامیاد Z24 میشود

محمدحسین زیبنده پور در گفت و گویی ضمن اعلام این خبر افزود: این شرکت توانست با عبور از شرایط سخت تولید خودرو در کشور در دوران تحریم، تولید "پادرا پلاس" را در پایان مهرماه جاری به رکورد ۷۵ دستگاه در روز برساند.

وی با اشاره به برنامه استراتژیک شرکت زامیاد برای جایگزینی وانت زامیاد Z24، بیان کرد: با توجه به برنامه جایگزینی وانت زامیاد Z24 با وانت پادراپلاس در سال جاری، با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمنان، افزایش تولید ۱۰۰ درصدی وانت پادراپلاس تحقق پذیرفت.

قائم مقام اجرایی مدیرعامل شرکت زامیاد، تولید "پادرا پلاس" را مبتنی بر سیاست‌های تعیین شده از سوی مدیریت ارشد گروه خودروسازی سایپا و در راستای حفظ و ارتقاء میزان رضایتمندی مشتریان خواند و تاکید کرد: تمرکز بر رعایت استانداردهای تولیدی و به روزرسانی در تجهیزات رفاهی و فنی به منظور جلب نظر و سلائق مشتریان از اهداف تولید این محصول بوده است.

زیبنده پور در مورد میزان داخلی سازی این محصول نیز یادآور شد: مدیریت ارشد شرکت زامیاد همواره بر بومی سازی محصولات تولیدی تاکید داشته‌ است؛ بدین منظور با برنامه ریزی دقیق و توسعه زیرساخت‌ها و تعامل با قطعه سازان، وانت" پادرا پلاس" با توان و دانش نیروهای بومی با بالاترین درصد عمق داخلی سازی تولید و عرضه شده است.

وی، تولید محصولات جدید را گامی مهم در جهت تحقق برنامه‌های توسعه سبد محصول در گروه خودروسازی سایپا عنوان و ابراز امیدواری کرد: با چشم انداز تعیین شده در اجرای پروژه‌های زیربنایی و توسعه‌ای در شرکت زامیاد، شاهد موفقیت‌های بیشتر این شرکت خودروساز تجاری خواهیم بود.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "وانت پادرا پلاس جایگزین وانت زامیاد Z24 میشود"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
محمد
مهمان

سه سال هست که پارا دارم. اشغال هستش. کیفیت نداره. دو ساله که رو دری براش پیدا نمیکنم. کار فقط با نیسان معمولی ابی. قدرتش و سرعتش خیلی پایینتر از نیسان معمولیه. وسایل اتاق گیر نمیاد. و اگر هم گیر بیاد خیلی خیلی فضایی. برا کار اصلا توصیه نمیشه

امیرعلی
مهمان

معایب پادرا نسبت به نیسان
۱.موتور ضعیف تر از نیسان
چون قدرت موتور پادرا بنزینی ۹۵ اسب بخار و قدرت موتور نیسان بنزینی ۱۰۰ اسب بخار هست،
۲.بدنه بسیار ضعیف تر از نیسان
چون سپر نیسان آهن و سپر پادرا پلاستیکی هست که اصلا برای کار باربری و مصالح ساختمانی نامناسب است و با کوچکترین ضربه میشکند .
۳.قطعات بسیار گران قیمت تر از نیسان مثل چراغ جلو و درب و گلگیر و سپر.
پادرا بیشتر برای نمایشگاه دلال ها خوبه که مردم ساده رو با قیافش فریب بدهند، اصلا برای کار مناسب نیست.