جزئیات نامه پلیس درباره طرح ترافیک جدید

یکشنبه 12 آبان 98 ساعت 12:11
جزئیات نامه پلیس درباره طرح ترافیک جدید

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در مورد نامه پلیس با موضوع «طرح ترافیک جدید» گفت: ایرادات پلیس همان ایراداتی بود که شورا پیش از این اعلام کرده بود و نشان می‌داد برای این طرح، کار کارشناسی نشده است.

محمد علیخانی در حاشیه نشست شورای شهر امروز در جواب به این سؤال که جزئیات نامه پلیس به شورا و شهرداری با موضوع اشکالات طرح ترافیک جدید چیست؟ گفت: پلیس نامه رسمی به شورا نزده و تصویر نامه‌ای که به شهرداری ارسال کرده، به طور غیررسمی برای من هم ارسال کرده است؛ ایراداتی که مطرح شده، همان ایراداتی است که پیش از این هم ما نیز گفته بودیم و نشان می‌دهد طرح ترافیک جدید، مطالعه کافی نداشته است.

وی ادامه داد: پلیس در شورای ترافیک تهران عضو است و می‌تواند نظرات کارشناسی خود را در این شورا مطرح کند؛ هیچ‌کدام از اعضای شورا، عضو شورای ترافیک نیستند پس ما نمی‌توانیم به این موضوع ورود پیدا کنیم.

به گفته رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، اعضای شورای ترافیک تهران، یک عضو از وزارت کشور، یک عضو از استانداری، رئیس پلیس راهور، شهردار تهران و معاونت حمل و نقل و ترافیک است بنابراین هرگونه تغییر در طرح جدید ترافیک در شرح وظایف این افراد است؛ اینکه بخواهند ساعت، روز و سقف ورود خودرو را مشخص کنند، باید در شورای ترافیک در مورد آن تصمیم‌گیری کنند.

وی تصریح کرد: پلیس ۶-۵ مورد ایراد به طرح ترافیک جدید گرفته است که یکی از آنها افزایش شمار موتورسواران در محدوده طرح ترافیک است؛ اینکه تعداد ورود خودروها سقفی ندارد، نمی‌تواند موجب کاهش آلودگی هوا شود.

علیخانی گفت: نامه پلیس در این مورد، نامه جدیدی نیست و مدتی پیش به شهرداری ارسال شده است.

مهر

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar