حضور بانوان در کروز، الگوی بخش خصوصی و دولتی

یکشنبه 21 آذر 00 ساعت 11:03
حضور بانوان در کروز، الگوی بخش خصوصی و دولتی
نماینده مردم زرند با توجه به حضور پر رنگ بانوان در شرکت صنایع تولیدی کروز گفت: همواره نقش زنان در عرصه های علمی، صنعتی و تولیدی تاثیر گذار بوده است؛ و حضور بانوان توانمند در مجموعه اثر گذاری همچون کروز می تواند برای سایر بخش های خصوصی و دولتی الگو باشد.

عفت شریعتی کوهبنانی عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس شوراس اسلامی، با ابراز خرسندی نسبت به بازدید از دو شرکت بهمن موتور و صنایع تولیدی کروز گفت: نکته قابل توجه اینکه، امروز عظمت جمهوری اسلامی ایران در قدرت برنامه ریزی صنعت و اقتصاد است و مجموعه کروز به عنوان یک مجموعه گران سنگ نمایانگر همت، تلاش و از خودگذشتگی مدیران و متولیان این مجموعه در ابعاد مختلف به شمار می رود.

وی افزود: با توجه به فرمایش رهبر انقلاب و شعار سال با نام تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، باید برای تقویت بنیان های ارزشمند صنعتی همچون کروز که در عرصه تولید قطعات خودرو و داخلی سازی آن پیشرفت زیادی داشته اند از هیچ حمایتی فرو گذاری نکرد.

عضو کمیسیون اقتصادی با تاکید بر ضرورت تقویت تولید، توجه به اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید، تصریح کرد: هر سه قوه اعم از مجریه، قضاییه و مقننه باید برای این مهم تلاش کنند و نمایندگان ملت نیز در چارچوب رکن قانون گذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین بالاخص قوانین حمایت از تولید را در دستور کار قرار دهند و با حمایت سران قوا مشکلات صنعتگران حل و فصل شود.

براساس این گزارش، عفت شریعتی و هیات همراه با حضور در شرکت بهمن موتور از خطوط تولید بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران در خصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.

در این بازدید خط تولید خودرو‌های جدید بهمن موتور از جمله فیدلیتی و برنامه داخلی سازی آن نیز توسط نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی مشاهده و موانع پیش روی خودروسازان خصوصی در کشور مورد بررسی قرار گرفت.

از سویی دیگر خانم شریعتی با حضور در شرکت کروز از خطوط تولید این مجموعه بازدید و ضمن دیدار با مدیران و کارگران در خصوص مشکلات کنونی پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداخت.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar