خریداران خودرو نباید گول آگهی‌ها را بخورند

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:35
خریداران خودرو نباید گول آگهی‌ها را بخورند

همزمان با افت قیمت دلار و سرایت آن به دیگر بازارها از جمله خودرو، شاهد رکود بیشتر این بازار هستیم.

در حالی که عطش خرید خودرو در ایران در طول ماه‌های گذشته زمینه را برای سودجویی عده‌ای فراهم کرده است، همزمان با ریزش قیمت‌ها در بازار دلار، قیمت خودرو هم با کاهشی محسوس مواجه شده است به صورتی که قیمت خودروهای داخلی ۱۲ تا ۱۷ میلیون و وارداتی‌ها هم ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان کاهش قیمت را در یک روز تجربه کردند. در چنین وضعیتی نگاهی به سایت‌های خرید و فروش خودرو آگهی‌های عجیبی را به ثبت رسانده‌اند.

از فروش آریو با قیمت ۶۸ میلیون تومان در حالی که پیش از این تا ۸۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد تا فروش بیش از ۱۷۰ خودرو پراید با قیمت کارخانه! از جمله آگهی‌هایی بود که در دو روز پیش در سایت‌های خرید و فروش خودرو به چشم می‌خورد.

فعالان بازار عقیده دارند که خریداران نباید گول این آگهی‌ها را بخورند چون که در چنین وضعیتی امکان سواستفاده از موقعیت پیش آمده بیش از هر زمان دیگری است بر این اساس بهترین راهکار برای خرید خودرو هم اکنون خرید حضوری است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "خریداران خودرو نباید گول آگهی‌ها را بخورند"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
علی
مهمان

این نفراتی که فروش گروهی تعداد بالای پراید یا خودروهای دیگر رو آگهی کردند باید اطلاعات یا اداره تعزیرات شناسایی کنن تا یا بعلت احتکار و یا به علت تشویش اذهان عمومی مجازاتشون کنه .. البته اگه …. !!!