این روزها با دو میلیون تومان می‌توان خودرو لوکس سوار شد؟

بروزرسانی در: دوشنبه 31 مرداد 01 ساعت 13:16
این روزها با دو میلیون تومان می‌توان خودرو لوکس سوار شد؟

داشتن خودرو یکی از خواسته­ های اصلی هر شخصی است که البته با وجود شرایط اقتصادی امروز، به دست آوردن آن کمی سخت شده است. تا جایی که دیگر رؤیای سوار شدن خودروهای لوکس و لاکچری دست نیافتنی به نظر می­رسد؛ اما خبر خوب این است که شما با اجاره خودرو در تهران، می­توانید بهترین ماشین­ها را سوار شوید و تجربه رانندگی با هر مدل خودرویی که می­خواهید را داشته باشید. اجاره ماشین تنها برای دست یافتن به این رؤیا نیست، بلکه شما می­توانید برای سفر، عروسی و... هم از آن استفاده کنید و از همه مهم­تر هزینه کمتری صرف نمایید.

 

۴ دلیل برای اجاره خودرو در تهران

 اجاره ماشین در تهران شاید به نظر سخت و دشوار برسد؛ اما قطعاً هرچقدر هم سخت باشد، ارزشش را خواهد داشت. شما با اجاره ماشین لوکس بهتر دیده می­شوید و این کار در قرارهای کاری بسیار به نفعتان خواهد بود؛ اما مهم‌ترین دلایل استفاده از ماشین اجاره­ای چیست؟

  • می­توانید هر خودرویی که دوست دارید را سوار شوید!

این بی­نظیر است، شما دست روی هر خودرو سواری و شاسی بلند و... که بگذارید، می­توانید به دست بیاورید و هیچ مانعی برایتان وجود نخواهد داشت؛ اما باید بدانید که هزینه اجاره ماشین‌های لوکس بیشتر خودروهای سواری است.

  • نگران خرابی و بیمه نیستید

یکی دیگر از دغدغه‌هایی که صاحبان خودروها با آن روبه رو هستند، هزینه بیمه به طور سالیانه و همچنین تعمیر و بررسی دوره­ای ماشینشان است. با اجاره خودرو دیگر این دغدغه­ ها را نخواهید داشت و مطمئن هستید که یک ماشین سالم زیر پایتان قرار دارد. به ویژه این نکته در زمان سفر با خودرو بسیار اهمیت خواهد داشت.

  • قیمت مناسبی دارد

طبیعی است که اجاره ماشین قیمت معقول و مناسب‌تری نسبت به خرید خودرو دارد و شما می­توانید ماشینی متناسب با بودجه خودتان انتخاب کنید و در مواقعی که نیاز دارید، آن را اجاره کرده و استفاده نمایید.

  • نگران نگهداری آن نیستید

نداشتن پارکینگ، یکی از معضلاتی است که افراد را از خرید خودرو منع می­کند. شما می­توانید در روز از ماشین اجاره‌ای استفاده کنید و در شب آن را تحویل دهید و دیگر نگران ماندن خودرو در کوچه و خطرات احتمالی نخواهید بود.

  بیشتر بخوانید: ممنوعیت سفر با خودرو شخصی  

 

چطور در تهران ماشین اجاره کنیم؟

اجاره ماشین در تهران، با فیدلیتی بسیار آسان است و در کم ترین زمان انجام می­شود. شما می­توانید با مراجعه به سایت و ارتباط با شماره تماس­های درج شده، مثل آب خوردن ماشین اجاره کنید. نکته مهمی که باید بدانید، این است که اجاره خودرو در فیدلیتی به دو صورت انجام می­شود:

کرایه ماشین با راننده: اگر می­خواهید به یک جلسه کاری مهم بروید و پرستیژ خود را حفظ کنید، کرایه ماشین با راننده بهترین گزینه برای شما خواهد بود. دیگر نگرانی هم از بابت پارک کردن خودرو و امنیت آن نخواهید داشت؛ چرا که راننده همیشه همراه آن خواهد بود. نکته مهم دیگری که وجود دارد، این است که هنگام اجاره ماشین‌های لوکس و لاکچری، است احتمالاً به دلیل نداشتن تجربه سواری با آن­ها، ممکن است نتوانید به خوبی رانندگی کنید. در نتیجه وجود راننده حرفه­ای، می­تواند احتمال خطا و خطر را به حداقل برساند و از سفر خود هرچند کوتاه بیشترین لذت را خواهید برد.

کرایه ماشین بدون راننده: در این نوع از اجاره خودرو، شما تنها ماشین را اجاره می­کنید و رانندگی آن به عهده شما خواهد بود. در ضمن برای این کار، باید گواهینامه رانندگی اعتبار دار داشته باشید.

اجاره خودرو با شرایط آسان

شرایط اجاره خودرو بسیار آسان است و برای هر شخصی امکان پذیر می­باشد. این شرایط شامل موارد زیر می­شوند:

  • داشتن حداقل ۱۸ سال سن
  • گواهینامه رانندگی (در زمان رنت خودرو با راننده گواهینامه نیاز نیست)
  • پرداخت کرایه و ودیعه جهت ضمانت
  • امضا قرار داد
  • کپی کارت شناسایی و یک مدرک معتبر جهت احراز محل سکونت یا محل کار
  • تحویل به موقع

به همین آسانی می­توانید خودرو مدنظر خودتان را کرایه کنید؛ اما به خاطر داشته باشید که باید در زمان و مکان هماهنگ شده، ماشین را تحویل دهید. اگر تا یک ساعت تأخیر داشته باشید، مشکلی برایتان به وجود نمی­آید اما در صورت تأخیر بیش از یک ساعت، باید هزینه آن را پرداخت نمایید.

 

 بیشتر بخوانید: اجاره ماشین‌های خارجی در سامانه ناواران 

 

جمع بندی

اجاره ماشین علاوه بر شهر تهران، در تمامی شهرها امکان پذیر است و یک راهکار خارق‌العاده می­باشد. اگر قصد سفر به شهرستان­های اطراف را دارید یا می­خواهید به شمال سفر کنید و نمی­خواهید در این ترافیک استهلاک خودروتان بیشتر شود، ماشین اجاره کنید. همچنین اگر خودروتان در تعمیرگاه است و باید خودتان را به یک قرار مهم برسانید، اجاره ماشین یاری رسان شما خواهد بود.

اگر برای سفر به تهران آمده­اید و می­خواهید با خانواده همه جا را بگردید اما خودرو ندارید، ماشین اجاره کنید. این کار با توجه به هزینه مناسب و تنوع بسیاری که در انتخاب در اختیار شما قرار می‌دهد، بسیار محبوب می­باشد و شرایط آن هم بسیار ساده است. کافیست سری به سایت فیدلیتی بزنید تا نیاز خود را برطرف نمایید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar