خودرو هایی که تحویل نشده اند ولی پیامک مالیاتی دریافت کرده اند !

یکشنبه 17 بهمن 00 ساعت 11:06
خودرو هایی که تحویل نشده اند ولی پیامک مالیاتی دریافت کرده اند !

کلیه خودرو هایی که از تاریخ سیزدهم دی ماه و بعد از آن فاکتور شده اند مشمول قانون جدید مالیات خواهند بود.

اخیراً پیامکی تحت عنوان پرداخت مالیات بر ارزش افزوده به تعدادی از خریداران خودرو ارسال شده است. اما نکته قابل توجه اینجاست برای مشتریانی پیامک ارسال شده که خودروی آنها فاکتور و متقاضی باید برای تحویل آن به نمایندگی یا کارخانه مراجعه کند. 

همین موضوع عامل شد تا به بررسی چرایی ارسال این پیامک ها بپردازیم بررسی‌ها نشان می‌دهد بر اساس قانون جدید مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰ باید مشتریانی که پس از تاریخ سیزدهم دی ماه خودرویشان فاکتور شده نسبت به پرداخت مالیات جدید اقدام کنند.

 

بنابر مصوبه جدید مالیات بر ارزش افزوده کلیه بخشنامه های فروش که ابلاغ شده مشمول قانون مالیات جدید می‌شوند و افزایش مالیات در سیستم قیمت گذاری و بخشنامه اعمال می گردد.

علاوه بر این دعوتنامه های صادر شده مشمول ضوابط قانون مالیات بر ارزش افزوده جدید هستند و مبلغ جدید مالیات در دعوتنامه ها اعمال خواهد شد. کلیه خودرو هایی که از تاریخ سیزدهم دی ماه و بعد از آن فاکتور شده اند مشمول قانون جدید مالیات هستند بنابراین مشتریانی که خودرویشان از تاریخ سیزدهم دیماه فاکتور شده است می بایست با مراجعه به سایت فروش اینترنتی و یا نمایندگی ها نسبت به تکمیل وجه برای بر مبنای مالیات جدید اقدام کنند

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar