رانا فیس لیفت به بازار می آید

بروزرسانی در: سه شنبه 21 آبان 98 ساعت 05:09
رانا فیس لیفت به بازار می آید

قیمت رانا صفر 

بعد از انتشار اخباری مبنی بر عرضه سمند و سورن فیس لیفت در سال۱۳۹۷ ، هم اکنون تصاویری از رانای فیس لیفت در فضای مجازی منتشر شده است که تغییرات مثبتی در ظاهر خودرو ایجاد کرده است .
قبل از هر چیز این نکته را خاطر نشان میشویم که خودروی رانا بر روی پلت فرم ۲۰۶ سوار است و از حیث قابلیتهای حرکتی مشابه پژو ۲۰۶ SD می باشد و حتی اگر این خودرو را از نمای کناری نگاه کنید متوجه شباهت ۱۰۰% این خودرو و پژو۲۰۶ اس دی خواهید شد.

تغییرات رانا فیس لیفت نسبت به نسخه معمولی:

در نمای عقب نسخه فیس لیفت شاهد چراغ های جدید نئون دار هستیم و هم چنین متوجه میشیم در این نسخه صندلی های عقب به سه سری سر مجهز شده است .

در نمای جانبی نیز دستگیره ها و ضربه گیرها هم رنگ بدنه شده ، از آینه های جانبی با چراغ راهنما استفاده شده و از همه مهم تر یک قالپاق زمخت رینگهای فولادی آن را میپوشاند .

 

در نمای جلو نیز از چراغ های جدید نئون دار به همراه چراغ روشنایی در روز استفاده شده ،  همینطور جلو پنجره نیز تغییر کرده که ظاهری اسپرت به خودرو بخشیده است.

در بحث تجهیزات داخلی و فضای کابین شنیده ها حاکی از آن است که کیفیت جنس مواد استفاده شده در کابین افزایش پیدا کرده است ، صفحه کیلومتر آن دارای طراحی اسپورت شده و غربیلک فرمان آن به روز شده و از کلیدهای کنترلی بهره میبرد.

برخی موارد احتمالی که در فضای مجازی نیز از آن صحبت هایی به عمل امده است استفاده از فرمان برقی و سیستم پایداری خودرو می باشد که با توجه به سطح قیمتی رانا بعید است که این موارد در نسخه ای که توسط ایران خودرو به تولید انبوه میرسد عملی شود .
در نهایت تمامی این تغییرات ماهیت و کیفیت این خودرو را تغییر نخواهد داد ، تنها چیزی که تغییر میکنید قیمت خودرو می باشد که با توجه به قیمت فعلی رانا که حدود ۳۶.۶ میلیون تومان می باشد ، براورد میشود نسخه فیس لیفت قیمتی در حدود ۳۸ میلیون تومان داشته باشد .

تصویر اولیه رانا پیش از عرضه رسمی در سال ۱۳۹۱ و سوال اصلی این است که چرا از این رینگ برای نسخه فیس لیفت استفاده نشده و احیانا چه زمانی این رینگ بر روی رانا سوار خواهد شد ؟ آیا ۱۴۰۰ ؟

نظر شما در مورد نسخه فیس لیفت رانا نیست؟ آیا ارزش خرید دارد ؟

رانا پلاس ، فیس لیفت جدید رانا به زودی در بازار + تصاویر

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

70 دیدگاه ها برای "رانا فیس لیفت به بازار می آید"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
حامد
مهمان

واقعا باعث تاسفه، حتی اسم این کار فیس لیفت هم نیست، هیچ شرکت خودرو سازی با تعویض چراغ ها بدون بازنگری در طراحی بدنه اسم فیس لیفت برای افتضاحش استفاده نمیکنه، تعویض چراغ ها کاریه که دوستان ماشین باز خیلی بهتر و عالیتر از شرکت ایرانخودرو انجام میدن

ممد
مهمان

قالپاق اریسان سوراخ کردن زدن به رانا

مصطفی
مهمان

اقا الان هزار نفر هم اینجا بگن این ماشین اشغاله باز چی گوش شنوا نداریم.
پس در نتیجه باید بگیم اقا شما که عقل نداری بخر.
به این مردم یه موتور داغون با یه بدنه ۴ تا چرخ بدن قیمتش بزار ۴۰ تومن بازم میخرن .
خودتونو خسته نکنید.✋

Soheil
مهمان

جمع کنید این مسخره بازیا رو مطمئن باش روز ۴۰۵ .
Pars همین کارو میکنن

مهدی
مهمان
بابا اشکال نداره که مهم اینه فیس لیفته می دونین اگر تصادف کنین و بمیرین میگن تو فیس لیفت مرده خیلی کلاس داره بیاین حمایت کنین شهادتیه برای خودش حمایت خوبه ها تو قران نگا چه پیشرفتی ما اوایل یه پیکان داشتیم اومدن موتور اونو البته کاشکی موتور همون رو با کمی تغییرات که البته خوب درسته از موتوری می دزدن ولی خوبه حالا به اونش کاری ندارم ببینین الان چقدر پراید داریم انواعش ۱۳۲ ۱۳۱ و… میگن قرار تا ۱۰۰۰ پیش برن واقعا چقدر پیشرفت چقدر خوبن اینا مرگی بدون درد تضمینی میدن به ادم کجا دنیا اینطوریه میگن… بیشتر
Naser
مهمان
من دو سال پیش خریدشو به یکی از دوستام پیشنهاد دادم، الان واقعا شرمندش شدم، این ماشین فقط ظاهرش شبیه ۲۰۶ هست، کیفیت قطعات به شدت پایینه، من خودم چهار سال ۲۰۶ داشتم. جنس سپرها پلاستیک خشکه، با کوچکترین برخورد میشکنه، ابر صندلی‌ها بعداز دو سال باید عوض بشه، از آسفالت خارج بشید، باید ببرید صداگیری، کیفیت رودریها اصلا با SD قابل مقایسه نیست. وحتی موتور وجلوبندی هم داخلی شده وچون تحت لیسانس پژو نیست، هرچی میاد دم دست سوار میکنن. گول تبلیغات سازنده رونخورید، حتی ورق بدنه با ۲۰۶ فرق داره! همینکه درو باز میکنید، ازخودتون می‌پرسید چرا اینقد… بیشتر
محمد
مهمان

شاید روزی یه فیس لیفت برای مدیران ومهندسسسسسس های خودرو سازی داخلی

احمدرضا
مهمان

یا میتونید سمند ال ایکس بخرید

علی
مهمان
سلام هرکس به اندازه پولش آش میخوره نه کمتر نه بیشتر تا کی میخواین فکر کنید مرغ همسایه غاز اگه توی اروپا ماشین قشنگ‌تر ازاین وجود داره قطعا قیمتش هم بالاست شماها دنا با اون همه امکانات میدن ۴۲ میگین بده زانتیا فقط یه سرعت و تعادل داشت توی ۸۶.۸۷نه امنیت داشت ن امکانات داشت با قیمت ۶۲کردن تو پاچتون اخ نگفتین حالا سر ماشین ایرانی شاخ شدین توهم که میگی اونا پیشرفت کردن یه نگاه به گوشیت بنداز ببین گوشیت چیه سامسونگ یا اپل ۳سال پیش GLXبیش از ۱۶۰۰تا از کارگراش رو از دست اون وقت شماها پوز گوشی… بیشتر
احمدرضا
مهمان

تو این رنج قیمتی کیا ریو بخرید خوبه