رانا فیس لیفت به بازار می آید

بروزرسانی در: سه شنبه 21 آبان 98 ساعت 05:09
رانا فیس لیفت به بازار می آید

قیمت رانا صفر 

بعد از انتشار اخباری مبنی بر عرضه سمند و سورن فیس لیفت در سال۱۳۹۷ ، هم اکنون تصاویری از رانای فیس لیفت در فضای مجازی منتشر شده است که تغییرات مثبتی در ظاهر خودرو ایجاد کرده است .
قبل از هر چیز این نکته را خاطر نشان میشویم که خودروی رانا بر روی پلت فرم ۲۰۶ سوار است و از حیث قابلیتهای حرکتی مشابه پژو ۲۰۶ SD می باشد و حتی اگر این خودرو را از نمای کناری نگاه کنید متوجه شباهت ۱۰۰% این خودرو و پژو۲۰۶ اس دی خواهید شد.

تغییرات رانا فیس لیفت نسبت به نسخه معمولی:

در نمای عقب نسخه فیس لیفت شاهد چراغ های جدید نئون دار هستیم و هم چنین متوجه میشیم در این نسخه صندلی های عقب به سه سری سر مجهز شده است .

در نمای جانبی نیز دستگیره ها و ضربه گیرها هم رنگ بدنه شده ، از آینه های جانبی با چراغ راهنما استفاده شده و از همه مهم تر یک قالپاق زمخت رینگهای فولادی آن را میپوشاند .

 

در نمای جلو نیز از چراغ های جدید نئون دار به همراه چراغ روشنایی در روز استفاده شده ،  همینطور جلو پنجره نیز تغییر کرده که ظاهری اسپرت به خودرو بخشیده است.

در بحث تجهیزات داخلی و فضای کابین شنیده ها حاکی از آن است که کیفیت جنس مواد استفاده شده در کابین افزایش پیدا کرده است ، صفحه کیلومتر آن دارای طراحی اسپورت شده و غربیلک فرمان آن به روز شده و از کلیدهای کنترلی بهره میبرد.

برخی موارد احتمالی که در فضای مجازی نیز از آن صحبت هایی به عمل امده است استفاده از فرمان برقی و سیستم پایداری خودرو می باشد که با توجه به سطح قیمتی رانا بعید است که این موارد در نسخه ای که توسط ایران خودرو به تولید انبوه میرسد عملی شود .
در نهایت تمامی این تغییرات ماهیت و کیفیت این خودرو را تغییر نخواهد داد ، تنها چیزی که تغییر میکنید قیمت خودرو می باشد که با توجه به قیمت فعلی رانا که حدود ۳۶.۶ میلیون تومان می باشد ، براورد میشود نسخه فیس لیفت قیمتی در حدود ۳۸ میلیون تومان داشته باشد .

تصویر اولیه رانا پیش از عرضه رسمی در سال ۱۳۹۱ و سوال اصلی این است که چرا از این رینگ برای نسخه فیس لیفت استفاده نشده و احیانا چه زمانی این رینگ بر روی رانا سوار خواهد شد ؟ آیا ۱۴۰۰ ؟

نظر شما در مورد نسخه فیس لیفت رانا نیست؟ آیا ارزش خرید دارد ؟

رانا پلاس ، فیس لیفت جدید رانا به زودی در بازار + تصاویر

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

70 دیدگاه ها برای "رانا فیس لیفت به بازار می آید"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
فرزین
مهمان

سلام.یک چراغ یک لاستیک عوض میکنن ۱۰ میلیون بیشتر تقدیم مردم فهمیده میکنن خخخخخخ

پرهام
مهمان

فیس لیفت قبل از این سؤتفاهمی بیش نبود
تویوتا فیس لیفت میکنه هیوندای فیس لیفت میکنه چه وضعشه . از ایرانخودرو یاد بگیرید
اونا فیس لیفت میکنن ما هم فیس لیفت میکنیم

لوگان
مهمان

حیف این ۳۸ میلیونی که واس این خرج بشه یه ۴ تمن دیگه بنداز روش یه ال نود بگیر واقعا باید به ال نود گفت ماشین
هیچ رقیبی نداره از تولیدات داخلی

جوانشیر
مهمان

یه جوری نوشتین فیس لیفت فک کردم جریان چیه
داداش این که همون شترگاو پلنگ خودمونه
جوونا که خودشون بهتر این ارابه رو فیس لیفت میکنن دیگه چه کاری بود.

محمد
مهمان

اولا خودت ساکت،، امثال عین شما هر اشغالی رو که ایران خودرو و سایپا بیرون میدن میرین سریع میخرین معنی جوون پسند رو فهمیدیم با ۳۶یا۴۰تومن چه ماشینهایی میشه خرید دست دوم ولی درست حسابی خودم یه اوانته ۸۶ دارم با هیچ اشغال داخلی عوض نمیکنم بعضیها مثل اینکه بدهکارن به اشغال سازان داخلی

mohamad
مهمان

شما باید ساکت بشی با ۳۵ تومن چه ماشین خارجی میشه خرید؟آوانته ۸۶ با ۳۵ میلیون مگه میدین؟ حالت خوب نیست باو…رانا از خانواده ۲۰۶ محسوب میشه و تو ماشینای ایرانی به همراه خانواده ال ۹۰ از بهترین ها محسوب میشه

شهرام
مهمان

میشه گفت ساکت دوست عزیز ،داداچ واقعا داری اشتباه میزنی

Amir
مهمان

داداش به نظرم تو اصلا ماشین سوار نشی بیشتر داری به بشریت خدمت میکنی تا این آشغالارو بخری:))))

محمدطاها
مهمان

عالیه ارزش خرید داره

Amir
مهمان

آخه چیچی ارزش خرید داره اصلا میدونی ارزش خرید چیچیه که میگی ارزش داره

ایرانخودرو …تو سمند اسمش بزاره فیس لیفت قیمتشم بگه ۱۰۰ میلیون تو باز میگی ارزش خرید داره برو بخر اونام که از خداشونه پس فردا یه تسبیحم رو آینش آویزون میکنه ۵تومن میکشه روش باز تو میری میخری
چقدر تو به فکر تولید داخلی هستی واقعا شرمنده کردی مارو

mohamad
مهمان

این آقای سونامی میگه رانا صفر خریده ولی روش ۷ میلیون ضرر کرده تا فروخته!!!!! داداش یکم راست بگو کدوم ماشین هنوز یه سال کار نکرده ۷ میلیون افت داره ماشینی که قیمت خودش ۳۵ تومن هم بیشتر نیست!!!چپ میکردی کمتر ضرر میکردی تا بفروشی:))

یونس
مهمان

داداش میشه…
خدا نکرده سرتون بیاد میبینین که تو همون سال اول با گارانتی و کارت طلایی ۲ تومن خرج رو دستت میذاره موقع فروش هم ۳۰ تومن نمیخرنش

Hossein
مهمان

رفتن لوازم لوکسیه سر کوچه قالپاق مالپاق و چراغاشو عوض کردن اسمشو گذاشتن فیست لیفت
خخخخخ
خودمون بریم به انتخاب خودمون بخریم که بهتر از این میتونیم انتخاب کنیم
خجالت آوره
خجالت آوره

farshid
مهمان

فیس لیفت ههههههعهههه
تو هر اسپرت فروشی ک بری ازین خطرها و چراغ جلوها گیرت میاد بجای اینکه ۲تمن بدی به این معمولیشو میگیری با سلیقه خودت خطر و چراغ جلوشو عوض میکنی کمترم با هزینه خیلی کمتر فیس لیفت میشه

مهدي
مهمان

فیس لیفت تو ایران خودرو به این صورت که یه لیست میده پیک موتوری میره از اسپرتیای چراغ برق خرید میکنه میاره رو ماشین نصب میکنن