تخلفات حادثه‌ ساز ۱۰۲ هزار خودرو در تهران

سه شنبه 9 فروردین 01 ساعت 14:05
تخلفات حادثه‌ ساز ۱۰۲ هزار خودرو در تهران

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در تشریح اقدامات نوروزی پلیس راهور تهران بزرگ از ۲۵ اسفند تا هفتم فروردین اظهار کرد: همکاران بنده در پلیس راهور تهران بزرگ در طرح نوروزی و در تمام معابر  و تقاطع‌های شهر تهران حضوری چشمگیر  و فعال داشتند.

جانشین رئیس راهور تهران بزرگ افزود: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز ۱۰۲ هزار و ۴۱۵ دستگاه خودرو را که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شدند، اعمال قانون کرده‌اند.

وی تصریح کرد: علاوه بر دوربین‌های کنترل سرعت ثابت موجود در سطح بزرگراه‌ها، ۵۰ تیم کنترل سرعت لیزرگان نیز در نقاط مورد نیاز به کنترل سرعت، مستقر هستند و نسبت به برخورد با تخلفات سرعت در این نقاط اقدام می‌کنند.

به گفته این مقام انتظامی، در این مدت ۶۱ هزار و ۴۰۲ دستگاه خودرو به دلیل‌ ارتکاب سرعت غیر مجاز، اعمال قانون شده و دو هزار و ۱۵۰ خودرو که مرتکب تخلف حادثه‌ساز شده بودند، متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی به رانندگان و مسافرین نوروزی که در سطح معابر تهران مخصوصاً در بزرگراه‌ها تردد می‌کنند، توصیه کرد توجه کافی و لازم به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی داشته باشند، حتماً به تابلوهای هدایت مسیر توجه کرده و به موقع تصمیم‌گیری لازم را داشته باشند تا شاهد ترددهایی ایمن و حوادث کمتری در سطح معابر باشیم.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar