رحمانی تولید خودرو را به بیش از ۲ هزار دستگاه رساند!

سه شنبه 24 اردیبهشت 98 ساعت 15:48
رحمانی تولید خودرو را به بیش از 2 هزار دستگاه رساند!

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با ذکر اینکه رضا رحمانی وزیر صنعت در مدت کوتاه مدیریتش خدمات ارزنده‌ای برای صنعت و دفاع از حقوق مردم انجام داد، گفت: وی نه تنها چالش‌های خودرو از جمله رانت و فساد را از بین برد بلکه تولید خودرو از ۶۰۰ تا ۷۰۰ دستگاه در روز را به بیش از ۲ هزار دستگاه رساند.

ولی ملکی نماینده مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی با ذکر اینکه رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت در مدت کوتاه حضورش در وزارت صمت عملکرد مثبتی داشته، گفت: آقای رحمانی در شرایط بحرانی مدیریت وزارتخانه را بر عهده گرفته و خیلی از چالش‌های تهدیدی وزارتخانه را به فرصت تبدیل کرد.

وی مقابله با رانت، فساد و پارتی بازی را یکی از اقدامات رحمانی در این وزاتخانه ذکر کرد و افزود: آقای رحمانی جلوی تخصیص ارز دولتی به افراد و وارد کنندگانی که حقشان نبوده را گرفت و با فساد مبارزه کرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: آقای رحمانی صنعت خودرو را سامان داد و با افزایش تولید خودرو مشکلات و چالش‌های خودرو را برطرف کرد.

ملکلی تاکید کرد: آقای رحمانی زمانی که وزیر شد، تولید خودرو روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ خودرو بود ولی هم اکنون به بیش از ۲ هزار عدد رسیده است.

وی در مورد عملکرد این وزارتخانه گفت: باید به آقای رحمانی فرصت داد. ایشان مدت کمی است که مسئولیت وزارتخانه را به عهده گرفته که تا کنون موفق عمل کرده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: نباید بدون در نظر گرفتن وضعیت و امکانات، چوب لای چرخ یک وزیر موفق گذاشت.

اقتصاد آنلاین

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar