افزایش نظارت سازمان استاندارد بر شرکت های خودروسازی

یکشنبه 25 اردیبهشت 01 ساعت 11:29
افزایش نظارت سازمان استاندارد بر شرکت های خودروسازی

مهدی اسلام پناه که به منظور بازدید از انبارهای ذخیره کالا در بندر امام و ارزیابی عملکرد استاندارد در خوزستان به این استان سفر کرده است افزود: تعهدی از شرکت های خودروسازی گرفته شده که در قبال صدمه جانی ، مالی و روحی مصرف کننده متعهد باشند و برای بالا بردن کیفیت محصولات خود پشتکار بیشتری داشته باشند.

وی گفت: برای رقابت بیشتر در بخش تولید خودرو واردات این محصول به کشور آزاد شده است و خودروهای وارداتی نیز باید با پیوست استاندارد وارد کشور شوند.
اسلام پناه با اشاره به اینکه تمام اراده دولت این است که سفره مردم وسیع تر شود اظهار داشت: دولت مردمی سیزدهم در نظر دارد استاندارد را وارد زندگی عادی مردم کند و در این راستا استاندارد در حوزه خدمات ورود جدی تری خواهد داشت.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران همچنین در نشست با "حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی" مدرس حوزه علمیه در خوزستان بیان کرد: برای رضایت مردم استاندارد می تواند اقدامات موثرتری داشته باشند لذا از این‌ پس این سازمان در زمینه استاندارد سازی نوع خدمات به مردم نیز ورود می کند.

در ادامه این نشست استاد حوزه علمیه در خوزستان بیان کرد: مردم از وضعیت خودرو سازی در کشور ناراضی هستند و همین موضوع باعث نارضایتی مردم از نظام شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی ادامه داد: هدر رفت منابع ، قاچاق و رانت ،با مردمی سازی یارانه ها قابل اصلاح است.

وی با بیان اینکه اگر به توصیه ها و سخنان امام راحل (ره) توجه می شد امروز دچار مشکل نمی شدیم گفت:در دولت آیت الله رئیسی مردم باید طعم خدمتگذاری را بچشند.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به منظور بازدید از انبارهای ذخیره کالا در بندر امام (ره) ، برگزاری نشست های مختلف و بررسی عملکرد استاندارد در خوزستان به این استان سفر کرده است.

ایرنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar