شمارش معکوس تولید کارخانه‌ای خودروهای گازسوز

سه شنبه 20 خرداد 99 ساعت 15:11
شمارش معکوس تولید کارخانه‌ای خودروهای گازسوز

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از تعامل وزارت نفت با وزارت صمت برای تولید خودروهای پایه گازسوز خبر داد و گفت: برنامه‌هایی در این راستا در دست اقدام است و به زودی شاهد اتفاقات مثبتی در تولید کارخانه‌ای خودروهای دوگانه‌سوز خواهیم بود.

حمید قاسمی ده‌چشمه با اشاره به اقدامات انجام گرفته برای توسعه تولید کارخانه‌ای خودروهای دوگانه‌سوز اظهار کرد: اقدامات این شرکت با اولویت دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی با جدیت در حال انجام است اما برای تولید کارخانه‌ای خودروهای دوگانه سوز هم در حال مذاکره با گروه های خودروساز هستیم.

وی در مورد آخرین وضعیت ثبت‌نام های انجام گرفته برای تبدیل خودرو به دوگانه‌سوز گفت: تاکنون ۵۵ هزار خودرو در سایت gcr.niopdc.ir ثبت نام کرده که نزدیک به ۶۰۰۰ خودرو مجاز شناخته شده است.

وی با تاکید بر اینکه صاحبان خودروهای عمومی فعلی می توانند بخش زیادی از این طرح که به طور رایگان در حال انجام است را به خود اختصاص دهند، تاکید کرد: در سامانه جدید اطلاعات باید به طور دقیق وارد شود. علاوه بر این تمام پیمانکاران و کارگاههای ما به پنل دسترسی دارند و به راحتی می توانند کار تبدیل را انجام دهند.

 قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره بر اینکه اطلاعات وارد شده در این سامانه به طور کامل و دقیق ثبت خواهد شد، اظهار کرد: تعداد ثبت نام ها و متقاضیان متغیر است اما در سایت جدیدی که طراحی شده، سیستم پایش کاملا دقیق است و می توانیم آمار دقیق را بدست آوریم.

تبدیل در کارگاه‌های مجاز انجام می‌گیرد

قائم مقام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به وضعیت کارگاه های تبدیل خودرو، گفت: تمام کارگاه های تبدیل خودرویی که در سامانه قرار دارند، به صورت مجاز و استاندارد فعالیت می کنند و هیچ کدام از واحدهای غیر مجاز در سامانه قرار ندارند.

قاسمی با تاکید بر اینکه کارگاه‌های تجهیز زیر نظر پیمانکاران اصلی مستقیم ما هستند، افزود: یعنی کارخانه‌های تولیدکننده با شماره سریال مشخص تجهیزات را در اختیار کارگاه ها قرار می دهند و بعد از اینکه خودرو وارد این کارگاه شد، پلاک آن خودرو توسط دوربین خوانده و به سامانه متصل می شود.

وی ادامه داد: تجهیزاتی که روی خودرو متصل می شود با کد رهگیری که دارند به سامانه وصل می شوند و به طور کامل می دانیم که خودرو با چه تجهیزاتی تبدیل شده و این مساله کاملا زیر نظر سازمان استاندارد است و امکان تقلب و استفاده نامناسب از این تجهیزات نیست.

ایسنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar