تسمه خودرو زیر قیمت ۵۰ هزار تومان ارزش خرید ندارد!

بروزرسانی در: پنج شنبه 10 مرداد 98 ساعت 15:21
تسمه خودرو زیر قیمت 50 هزار تومان ارزش خرید ندارد!

در این مطلب مهمان بازار انواع تسمه موردنیاز برای خودروهای ساخت داخل و خارج بازار ایران هستیم و قصد داریم در این مطلب ضمن بررسی چالش‌های پیش روی تولیدکنندگان این راسته برای شما از مشکلات و نارضایتی‌های متقاضیان در این بازار هم صحبت کنیم. در انتها هم فهرستی از پرفروش‌ترین تسمه‌های این صنف را برای شما گردآوری کرده‌ایم .

با کمی گشت‌وگذار در این بازار نخستین نکته‌ای که توجه شمارا جلب می‌کند تفاوت قیمت مغازه‌دارها با یکدیگر است. این تفاوت قیمت گر چه چشمگیر نیست ولی بنا به اظهار فروشندگان این راسته تأمین شدن تسمه‌های خودرو خصوصاً تسمه تایم از بازارها مختلف موجب شده تا شاهد این تفاوت قیمت در فروشگاه‌های گوناگون سطح شهر باشیم. البته دراین‌بین باید یادآوری کرد که قیمت انواع تسمه برای خودروهای ایرانی بیش از ۴۰ درصد افزایش قیمت نسبت به زمستان سال اخیر اعمال‌ شده است که طبق پیش‌بینی‌ فعال‌های بازار، این شیب تند افزایش قیمت به این زودی‌ها قرار نیست فروکش کند. این افزایش قیمت‌ها در حالی در بازار اتفاق افتاده است که تسمه‌های مختص خودروهای ساخت کشور چین به‌شدت در بازار نایاب شده‌اند، خصوصاً تسمه تایم برندهایی مثل جک و جیلی؛ به صورتی که مشتریان این راسته شاید در نخستین مراجعه خود به بازار موفق به خرید تسمه دینام یا تسمه تایم خودروهای خود نشوند و همین انحصار موجب شده تا شاهد تفاوت قیمت تسمه‌های این‌گونه خودروها نسبت به خودروهای هم‌رده خود در سایر برندها که بعضاً ساخت کشور خودمان هستند باشیم. تسمه‌های ساخت کشور چین با آنکه به‌وفور به کشورمان وارد می‌شود ولی باید گفت در بازار برندهایی مانند کانتیننتال، بوش و ... هم پیدا می‌شوند که قیمت آن‌ها هم سرسام‌آور است به شکلی که برای خرید یک تسمه تایم پراید اگر برند کانتیننتال مدنظر شما باشد باید قیمتی فراتر از ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید. قیمت‌های عجیب‌وغریب در این بازار به شکلی افزایش پیداکرده است که بازاریان اذعان دارند تسمه خودرو زیر قیمت ۵۰ هزار تومان اصلاً ارزش خرید ندارد!

ولی نیمه‌پر لیوان در این بازار حضور گسترده برندهای معتبر و باکیفیت در کنار برندهای ایرانی یا چینی است که مشتری داخلی می‌تواند با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارد محصول موردنظر خود را انتخاب کند. البته به شرطی که به دام تسمه‌های تقلبی در بازار گرفته نشود. توصیه ما به شما این است که اگر برندهای معتبر را برای خریداری انتخاب می‌کنید به کیفیت بسته‌بندی و همچنین پلمپ آن توجه ویژه‌ای داشته باشید.

تسمه خودرو زیر قیمت 50 هزار تومان ارزش خرید ندارد!

تسمه خودرو زیر قیمت 50 هزار تومان ارزش خرید ندارد!

عصر خودرو

دلایل خالی شدن باتری خودرو

ضررهای نور آفتاب برای خودرو

نحوه تشخیص سوپاپ اصل و تقلبی

به این نکات ایمنی مهم هنگام رانندگی دقت کنید

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "تسمه خودرو زیر قیمت ۵۰ هزار تومان ارزش خرید ندارد!"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
بهنام
مهمان

تسمه تایم ۱۱۰ هزار تومنی یعنی ۹ دلار! فکر نکنم قیمت آنچنان بالایی باشه بی ارزش شدن ریال باعث شده قطعات استاندارد از نظر ما خیلی گرون بیان رو بیاریم به استفاده از قطعات فیک و بی خودی.