پرداخت مطالبات قطعه سازان با روش عدالت در پرداخت

یکشنبه 7 فروردین 01 ساعت 14:15
پرداخت مطالبات قطعه سازان با روش عدالت در پرداخت

به نقل از ارتباطات سازه گستر سایپا، داود منصوری فرد درادامه افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده پرداخت مطالبات قطعه سازان از طرق مذاکراه با شبکه بانکی بخشی از مطالبات پرداخت می گردد و تامین  اوراق گام وگواهی اعتبار مولد، راهکارهای دیگری است که در حال پیگیری است تا منابع مالی جهت پرداخت به قطعه سازان به نحو بهتری تامین گردد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جریان ورودی بخش نقدی و تسهیلات معادل ۴۵ درصد  مطالبات آغاز سال و خریدهای طی سال قطعه سازان تاکنون‌ ۴۰ تا ۵۰ درصد همه سازندگان انجام شده است و با برنامه ریزی انجام شده به امید خدا تا پایان سال پرداخت ۱۰۰ درصد ۱۲۰ روزه سازندگان کوچک و بیش از ۹۰ درصد ۱۲۰ روزه سازندگان بزرگ محقق خواهد شد که نشان از نگرش عدالت پرداختی خواهد بود.

معاون مالی و اقتصادی سازه گستر افزود: با نگاه عدالت محوری که شکل گرفته در نظام پرداخت، نوید این را خواهیم داد که ضمن حفظ جریان استمرار تولید رویکرد حمایتی در شرکتهای قطعه ساز و زنجیره تامین با هدف حفظ اشتغال مولد نیز تقویت گردد.

معاون مالی و اقتصادی سازه گستر تصریح کرد: برای هدفمندی هرچه بیشتر در این رویکرد با دستور مدیریت ارشد سازه گستر تیمی متشکل از حوزه های مالی ، برنامه ریزی و تامین شکل گرفت که براساس شرایط مالی چه در حوزه تامین منابع و چه در حوزه نظام پرداخت نگاه عدالتی کاملا بر تمام این شئونات حاکم باشد .

وی افزود: طبق این برنامه یاد شده امید واریم با یاری خداوند و حمایت های مدیریت ارشد گروه سایپا بتوانیم تا پایان سال بخش عمده ای از مطالبات قطعه سازان بویژه شرکتهای کوچکتر که نقش مهمی در تولید دارند را پرداخت نماییم و با تعامل خوب و همکاری اثربخشی که با بانکها شکل گرفته، پرداخت به قطعه سازان بزرگتر نیزکه طبیعتا مطالبات بیشتری دارند را انجام دهیم.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar