حدود قیمت تیگو۷ پرو و تیگو۸ در بازار ایران اعلام شد

بروزرسانی در: چهارشنبه 30 تیر 00 ساعت 04:21
حدود قیمت تیگو7 پرو و تیگو8 در بازار ایران اعلام شد

شرکت مدیران خودرو در طول هفته های گذشته کلینیک های ارزشیابی تیگو۷ پرو ( پلاس ) و تیگو۸ را برگزار کرده و به دنبال آن بوده تا محدوده قیمت این کراس اوورها را به دست بیاورد.

 مسائل مربوط به تحریم باعث شده تا محصولات جدید چری با نشان ام وی ام ( MVM ) به ایران بیایند و در چند ماه گذشته هم خودروهایی مانند تیگو ۵، تیگو ۷ ، آریزو ۵ و آریزو ۶ هم بدون نام و نشان چری در خط تولید این شرکت مونتاژ شده اند.

در حال حاضر مدیران خودرو می خواهد تا در سال ۱۴۰۰ خودروهایی مانند تیگو ۷ پلاس یا همان تیگو ۷ پرو ، تیگو ۸ (نسخه جدید) و X22 فیس لیفت را به بازار عرضه کند. برای همین در چند هفته قبل برای کشف قیمت این خودروها کلینیک های ارزشیابی را برگزار کرده و با دعوت کردن از کارشناسان صنعت خودرو و نمایندگان خودرو، به دنبال کشف قیمت این کراس اوورهای جدید بوده است.

در حال حاضر منابع آگاه گفته اند که در صورت ثبات بازار ارز و فرایند تولید خودروها، مدیران خودرو قیمت تیگو ۸ را در محدوده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان تعیین خواهد کرد. همچنین قیمت تیگو ۷ پرو که گویا در ایران با نام تیگو ۷ پلاس عرضه می شود، در محدوده یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

در هفته های گذشته تصاویری منتشر شده که نشان می داد، تست های فنی تیگو ۷ پلاس در ایران آغاز شده و از سویی تیگو ۸ جدید هم به انبار مرکزی مدیران خودرو رسیده است.  مدیران این خودروساز خصوصی در تلاش هستند و می خواهند تا کراس اوورهای لوکس و جدید خود را تا پایان سال ۱۳۹۹ به رسانه ها معرفی کنند و عرضه آن ها را در نیمه اول سال ۱۴۰۰ انجام دهند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

6 دیدگاه ها برای "حدود قیمت تیگو۷ پرو و تیگو۸ در بازار ایران اعلام شد"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
احمد
مهمان

قیمت جهانی این این خودرو زیر ۵۰۰میلون برای خریدار هستش و نطمئنن این خودرو ساز خیلی پاینتر از این مبلغ میاره و باید به قیمت جهانی ۵۰۰تومن بفروشه ولی متاسفانه همه چیز دست خودشونه و قیمت رو خودشون تعیین میکنن و دریغ از حمایت از مصرف کننده

ماه
مهمان

خدای این خودروها را زیر پانصد میلیون میخرند و چه قیمتهای روش میگذارند عجب روزیه طاقت ندارم دیگه ببینم دیگه بونم

وحید
مهمان

متاسفانه برای خالی کردن نقدینگی تولید شده در بازار ایران متوسل به افزایش قیمت کالاهای اساسی مخصوصا خودرو شدند، این قیمتها فاجعه ست و مدیران خودرو هم که سرامد همه گران فروشهای بازار

Omid tanha
مهمان

جنگ نشده یه عده ***شدن میرن میخرن آخه ***تیگو یه ماشین میانرده آشغاله مردم ما هم به خاطر سوار شدن به شاسی بلند که بگن ما شاسی بلند داریم میرن میخرن بعد نه قطعه نه خدمات پس از فروش بعد یه قطعه خراب بشه باید یک یا دو ماه تو نمایندگی بخوابه برای یه قطعه جزی

کوروش وطن خواه
مهمان

دوتا آشغال در پیت چینی به قیمت ماشین خارجی با ایمنی و کیفیت خدایا خودت بیا این پایین ببین چه خبره

مهران مطلق
مهمان

جنگ شده تو مملکت ما خبر نداریم