تجمع مال‌ باختگان رامک خودرو

جمعه 31 تیر 01 ساعت 10:55
تجمع مال‌ باختگان رامک خودرو

مال‌باختگان شرکت رامک خودرو با برگزاری تجمع اعتراضی در دفتر این شرکت خواستار تحویل خودروهایشان پس از گذشت پنج سال شدند.

مال‌باختگان شرکت رامک خودرو در اعتراض به پنج سال انتظار برای تحویل خودروهای خریداری‌شده‌شان در برابر دفتر مرکزی این شرکت تجمع کردند.

معترضان می‌گویند، این شرکت از تحویل خودرو به ۷۰۰۰ متقاضی ثبت‌نام‌شده خودداری می‌کند. گویا تا کنون به‌رغم وعده رسیدگی به شکایت آنها، هنوز خبری از تحویل خودروها یا عودت مبالغ نیست.

مال‌باختگان شرکت رامک خودرو از دادستانی می‌خواهند که مطابق قانون با متخلفان برخورد کند. حال آنها در اعتراض به پنج سال انتظار خود وارد دفتر مرکزی رامک خودرو شدند و بدین شکل اعتراض خود را نسبت به تحویل نگرفتن خودرو ابراز داشتند.
 

ماجرای رامک خودرو چیست؟

بیش از ۷۰۰۰ تن از مال‌باختگان شرکت رامک خودرو پس از نزدیک به پنج سال ثبت‌نام برای تحویل خودرو هنوز خودرویی دریافت نکرده‌اند.

طی این سالیان شاکیان این پرونده بارها برای دریافت خودرو مبالغ اضافی به حساب این شرکت واریز کرده‌اند. اما این شرکت از تحویل خودرو به آنها خودداری می‌کند.

بسیاری از این متقاضیان طی دو سال گذشته مبالغی از ۵۰ میلیون تومان تا ۲۰۰ میلیون تومان به حساب این شرکت واریز کرده‌اند.

شروع این ماجرا به سال ۹۵ برمی‌گردد. در آن سال پیش‌فروش خودرو تیوولی کره‌ای توسط شرکت رامک خودرو شروع شد. این شرکت قیمت فروش خودرو تیوولی را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرده بود. اما با گذشت زمان از تحویل خودرو به خریداران خودداری کرد.

در حال حاضر پس از گذشت پنج سال با توجه به نوسانات بازار، قیمت خودرو به بیش از ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است. قیمت‌ها در سال جدید همچنان در حال افزایش است.

تجارت‌نیوز

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar