مدیریت بازار خودرو با تولید و واردات

دوشنبه 13 تیر 01 ساعت 11:09
مدیریت بازار خودرو با تولید و واردات

لطف الله سیاهکالی مرادی روز یکشنبه در نشست خبری، درباره واردات خودرو، نوسانات قیمت و حمایت از مصرف کنندگان، افزود: خودرو کالا سرمایه‌ای نیست بلکه به کالای اساسی زندگی مانند یخچال و تلویزیون تبدیل شده و همه به آن نیاز دارند، بنابراین مساله بازار از خودرو، میوه و نان را دو کلیدواژه رقابت و عرضه و تقاضا تنظیم می کند.

مدیریت آب در استان قزوین باید جدی گرفته شود
وی اضافه کرد: در مدیریت آب مشکل داریم و خیلی نتوانستیم درباره مدیریت آن، جایگاه مدیریتی خود را تعریف کنیم در حالی که مدیریت آب باید صورت گیرد که الزاما سدسازی نیست و به معنی استفاده از آن به شکل صحیح خود است ولی کم توجهی کرده ایم و ما در این زمینه جدی هستیم.
سیاهکالی گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته، مساله آب استان حل شده و شرکت برنده مزایده به زودی اعلام می شود و امیدواریم یک یا دوسال آینده آب به استان برسد.

بودجه ۱۴۰۱ استان قزوین بدون اطلاع ما تصویب شد
سیاهکالی مرادی افزود: در سال قبل بودجه استان را از ۹۰۰ میلیارد تومان به ۱۳۰۰ میلیارد تومان رساندیم که ۳۰۰ درصد افزایش داشت ولی امسال اصلا متوجه نشدیم چه زمانی بودجه تصویب شد.
وی گفت:ما رقم بودجه امسال استان را در سفر رییس جمهور به استان جبران کردیم هرچند این میزان اعتبار و بودجه برای استان قابل قبول نیست.

طرح حمایت را به طرح تنظیم‌گری فضای مجازی تبدیل کردیم
سیاهکالی مرادی افزود: مخالف طرح صیانت از فضای مجازی بودم و سه دقیقه در صحن سخنرانی کردم که موجب برگشت طرح به کمیسیون شد و به طرح حمایت از فضای مجازی تبدیل شد.
وی گفت: در ادامه، طرح حمایت با تغییراتی به صحن آمد و آنجا پیشنهاد دادیم و حمایت کردیم که از یک تیم تخصصی بهره بگیرد و روی آن کار شود.
این نماینده افزود: طرح حمایت را به طرح تنظیم گری فضای مجازی تبدیل کردیم که حدود ۹۰ درصد نسبت به طرح اولیه تغییر یافت تا مردم ضرر نکنند چون فضای مجازی را عرصه زندگی می دانم و باید معایب آن مدیریت شود.
وی گفت: رییس مجلس شورای اسلامی این طرح را به شورای فضای مجازی فرستاد که هنوز برنگشته است.
این نماینده گفت: فضای مجازی خیرات زیادی دارد و آن را بد نمی دانم و باید این فضا را مدیریت کنیم.

راه اندازی شهرک تولید محتوا در قزوین مصوب شده است
سیاهکالی گفت:شهرک تولید محتوا در سفر رییس جمهور به استان مصوب شده و با برخی سرمایه گذاران صحبت کرده ایم و امیدواریم کلید بخورد که در این صورت بسیاری از دانش آموختگان صاحب کار می شوند.
وی افزود: در مورد معیشت مردم در مجلس صحبت کرده ام و باز هم صحبت می کنم و در مورد انتصابات به عنوان مشاور نظر می دهم.

پروازهای ماهان به زودی به استان قزوین می آید
وی گفت: در سفر رییس جمهور به استان، توسعه فرودگاه استان مصوب شده و پروازهای ماهان به زودی به استان قزوین می آید.
سیاهکالی افزود: توسعه مترو هشتگرد به استان نیز به تصویب رسیده و برای راه آهن قزوین به قم و جاده قزوین به گیلان نیز اعتبارات خوبی دیده شده است.
وی گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه راه‌های روستایی استان در نظر گرفته شده در حالی که در سال ۹۹، ۹۰ میلیارد تومان بوده است.

شفاف‌سازی توسط رسانه‌ها انجام می‌شود
وی گفت: اعلام کرده بودیم که هر سه ماه یکبار جلسه‌ای با رسانه ها داشته باشیم که در دوسال گذشته کرونا مانع بود و در حال حاضر که کرونا با مدیریت خوب جمع شده و انتهای کار است امیدواریم در تحقق این هدف مانعی نباشد و هرسه ماه یکبار جلسه ای را با رسانه ها داشته باشیم.
وی با بیان اینکه در استان قزوین، جمع زیادی در حوزه رسانه فعالیت دارند، افزود: رسانه ها وقتی در میدان هستند، اطلاع رسانی می کنند، شفاف سازی با دست رسانه ها انجام می شود و جایگاه رسانه ها برای ارتقای مدیریت، مسئولیت پذیری و خدمت رسانی بسیار بالا است که قابل انکار نیست.
سیاهکالی مرادی گفت: با شعار خدمت محوری به انتخابات مجلس وارد شدم ولی نقص استان این است که مطالبه گری از سوی مردم کمتر دیده می شود که باعث می شود ضعف ها در حوزه خدمت رسانی از بین نمی رود.
وی افزود: در این مدت از رسانه ها گلایه و شکایت نکردیم چون به کار رسانه چه موافق و چه مخالف اعتقاد دارم و از مخالفان بیشتر از موافقان تشکر می کنم.

ایرنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar