موفقیت شرکت بهمن موتور در فرایند داخلی سازی قطعات

شنبه 12 مرداد 98 ساعت 17:36
موفقیت شرکت بهمن موتور در فرایند داخلی سازی قطعات

شرکت بهمن پس از خصوصی سازی روند داخلی سازی قطعات خودرو را سرعت بخشیده است.

در فرایند داخلی‌سازی، قطعات و مواد اولیه خودروهای تولیدی در کشور به جای واردات، از طرف قطعه‌سازان داخلی تولید می‌شود که این موضوع، رشد اشتغال، ایجاد ارزش افزوده و افزایش تولید ناخالص داخلی را به دنبال دارد و به همین خاطر داخلی‌سازی خودروها همواره یک هدف محوری در صنعت خودرو به شمار می‌آید.

شایان ذکر است در میان خودروسازان داخلی بهتر است بگوییم که شرکت بهمن عملکرد فوق العاده ای در مسیر داخلی سازی محصولات خود در طول سالهای گذشته داشته است از این رو طبق اعلام شرکت بهمن خودروهای هاوال، مزدا ۳ جدید ، کاپرا ۲، B30 و کارا گروه بهمن موتور هر کدام درصدی از داخلی سازی را به خود اختصاص داده‌اند.  همچنین میزان داخلی‌سازی خودروهای دیزلی چون مینی بوس شیلر و کامیونت شیلر از محصولات گروه بهمن دیزل هرکدام تا ۶۰ درصد می‌رسد.

محصولاتی مثل مزدا ۳ جدید و B30 هم با همکاری قطعه سازان داخلی در قطعات مهمی داخلی سازی شده‌اند که پاسخ اعتماد به داخلی سازی را در این زمینه هم دریافت کرده‌ایم .

سیاست داخلی سازی شرکت بهمن استفاده از پتانسیل همه قطعه سازان کشور است و هم اکنون قطعات مورد نیاز از شرکتهای زیادی که حتی در شهرستانها فعالیت دارند تأمین می‌شود و به توانمندی قطعه سازان کوچک هم انجامیده است.

عصر خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar