نرخ تازه کرایه تاکسی ها از شنبه در تهران اجرا خواهد شد

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
نرخ تازه کرایه تاکسی ها از شنبه در تهران اجرا خواهد شد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران، گفت: نرخ‌های تازه کرایه تاکسی در سال ۹۷ از روز شنبه ۱۲ خرداد ۹۷ اجرا خواهد شد.

نزدیک به ۸۰ هزار برچسب نرخ کرایه ۹۷ تاکسی‌ها از روز شنبه ۱۲ خرداد چاپ و پخش می‌شود. این برچسب‌ها که بر روی شیشه جلوی تاکسی‌های شهر تهران نصب خواهد شد، مبنای تازه پرداخت کرایه‌ها در سال جاری است. این افزایش که پس از طی مراحل قانونی تعیین شده نزدیک به ۱۲/۵ درصد است.

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از اجرای مصوبه شورای شهر در مورد کرایه تاکسی در سال ۹۷ خبر داد و گفت: چاپ و توزیع برچسب‌های تازه بر روی نزدیک به ۸۰ هزار تاکسی تهران شروع شده و ظرف هفته آینده انجام خواهد شد.

وی با ذکر اینکه مبنای افزایش کرایه تاکسی‌ها در شهر تهران نرخ اعلام شده در برچسب‌های نصب شده بر روی تابلوهای خطوط و شیشه جلوی تاکسی‌هاست، گفت: علاوه بر این در خطوطی که پرداخت الکترونیکی موبایلی از سال قبل با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان راه‌اندازی شده است، اعمال نرخ‌های تازه از طریق سامانه مرکزی انجام خواهد شد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی تهران، ادامه داد: مصوبه نرخ کرایه تاکسی امسال بر اساس مدل اقتصادی تاکسیرانی و بر اساس محاسبات قیمت تمام شده سفر بوده و به همین دلیل هم برای شهروندان و هم برای تاکسیرانان به عدالت نزدیک‌تر است.

وی تاکید کرد: شهروندان تهرانی برای اطلاع از نرخ‌های سال ۹۷ علاوه بر برچسب‌های کرایه در تاکسی‌ها، تابلوهای خطوط و سامانه‌های پرداخت الکترونیکی می‌توانند به سایت سازمان تاکسیرانی به آدرس taxi.tehran.ir هم مراجعه کنند.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، سامانه شکایات شهرداری تهران ۱۸۸۸ آماده رسیدگی به هر نوع مشکل شهروندان تهرانی در مورد اجرای کرایه‌های تازه خواهد بود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar