پیشنهاد نماینده تهران برای شکسته شدن قیمت خودرو

سه شنبه 20 اردیبهشت 01 ساعت 15:04
پیشنهاد نماینده تهران برای شکسته شدن قیمت خودرو

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم برای شکسته شدن بحران افزایش قیمت خودرو پیشنهاد حداقل چند هزار خودرو در محدوده قیمتی خودروهای تولید داخل وارد کنید.

عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: حل یکی از مشکلات بزرگ کشور که ممکن است جراحی بزرگ اقتصادی نامیده شود، می‌طلبد که تمامی ارکان نظام و مردم پای کار بیایند.

به فرموده مقام معظم رهبری دولت کارهای اقتصادی بزرگی در پیش دارد. بهترین کمک به دولت اجرای به موقع قوانین و تمهید مقدمات اجرایی آن خصوصا در عرصه رسانه‌ای است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشگیری بهتر از درمان است، گفت:‌ باید به موقع به فریاد دارو، ملزومات و تجهیزات پزشکی برسیم تا معضلات آتیه ایجاد نشود. بیمه‌ها باید کاهش پرداخت از جیب مردم را جبران و بار تفاوت قیمت‌ها را به دوش بکشند. برای این موضوع در لایحه بودجه سال جاری پیش بینی‌های خوبی داشتیم.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: وزارتخانه‌های بهداشت و درمان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان برنامه و بودجه و معاون اول رئیس جمهور باید هماهنگی‌های اولیه در زمان تهاتر مطالبات و بدهی به بیمه‌ها را فراهم کنند. در حال حاضر صنعت دارو، دانشگاه‌های علوم پزشکی، بیمارستان‌ها و شرکت‌های پخش بیش از ۸ الی ۱۳ هزار میلیارد تومان مطالبات دارند. شرکت های دارویی شستا از بیمه تامین اجتماعی مطالباتی دارند که باید تهاتر شوند و یا به صورت علی الحساب تصمیماتی اتخاذ شود. وزرای کار و بهداشت پای کار بیایند تا نقدینگی لازم صنعت دارو و بیمه فراهم شود تا در آینده با مشکلات مواجه نشویم و از پیش مانع از ایجاد بحران ها شوند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی واردات حداقل چند هزار خودرو در محدوده قیمتی خودروهای تولید داخل را لازم وضروری دانست و گفت: این پیشنهاد برای این است که بحران افزایش قیمت شکسته شود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar