هیچ خودروسازی به دلیل کمبود قطعه محکوم نشده است

شنبه 25 خرداد 98 ساعت 12:14
هیچ خودروسازی به دلیل کمبود قطعه محکوم نشده است

هیچ خودروسازی به دلیل کمبود قطعه محکوم نشده است؛ به شکایت‌های دیگری از خودروسازان رسیدگی کرده‌ایم

سید یاسر رایگانی در خصوص اینکه آیا ادعای خودروسازان را مبنی بر اینکه انباشتگی بیش از ۱۷۰ هزار خودرو در کارخانه‌ها به جهت کمبود قطعه است، قبول دارید؟ افزود: ما شکایت‌های زیادی از خودروسازان دریافت کرده‌ایم مبنی بر اینکه بعضی افراد چند سالی از ثبت نامشان برای تحویل خودرو می‌گذرد، ولی خودرویی تحویل نگرفته‌اند و ما به عنوان سازمان رسیدگی کننده وظیفه پیگیری شکایت مردم را داریم.

وی گفت: هرچند مشکلات مربوط به تحریم خودروسازان را در بحث تأمین قطعه با مشکل رو به رو کرده است، ولی به هر حال مشتری هم حق دارد که تعهداتی که به او شده است عملی شود.

رایگانی افزود: ما در سیاست‌هایمان در رسیدگی به پرونده‌ها به خودروسازان توجه ویژه داریم که بدون اینکه حکمی صادر کنیم و بار اضافی مالی به خودروسازان تحمیل شود، به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

وی گفت: در مورد اظهار نظر‌ها در بحث کمبود قطعه ما در بازدید‌ها و گزارش‌ها و گشت‌های مشترک تعزیرات به مطالبی رسیده‌ایم، ولی ما هیچ گاه در رسیدگی به پرونده‌های شکایت از خودروسازان، هیچ خودروسازی را به دلیل نداشتن قطعه محکوم نکردیم.

رایگانی افزود: مشتریان تماس‌های بسیار زیادی با تعزیرات می‌گیرند و از برخورد نامناسب نمایندگی‌های خودرو گلایه دارند و ما به عنوان مرجع رسیدگی کننده ضمن تعامل با خودروسازان باید به شکایت مردم هم رسیدگی و حقوق آن‌ها را تأمین کنیم.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar