ام جی سایبرستر در ایران

یکشنبه 30 اردیبهشت 03 ساعت 16:05
ام جی سایبرستر در ایران

ام جی سایبرستر یکی از جدیدترین و جذاب ترین محصولات نشان MG است که به تازگی به شوروم فردا موتورز در تهران آمده است.

خودروی ۲ در رودستر که خیلی سال بود از نمونه صفر کیلومتر این کلاس خودرو در کشور نداشتیم. پر از نکات فنی و ریزبینانه جالب از جمله درهای خفاشی با سنسور ضربه و ارتفاع – داشبورد و صندلی جیر و چرم – قابلیت جا به جایی و بازکردن درب های خودرو از روی ریموت هوشمند و ... . این رودستر تماما برقی دارای ۳ تیپ موتوری می باشد که شرکت فردا موتور قصد دارد در آینده نمونه ذیل را به بازار کشور عرضه کند.

یک پیشرانه برقی با باتری ۶۴ کیلووات ساعتی که دارای ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۴۷۵ نیوتن متر گشتاور می باشد. برد مسافتی این خودروی دو در جذاب ۵۱۰ کیلومتر و شتا ۰-۱۰۰ آن تنها ۴.۹ ثانیه می باشد. محور محرک این خودرو دیفرانسیل عقب می باشد که مجهز به قفل دیفرانسیل الکترونیکی می باشد. این خودروی دارای ۴ مانیتور می باشد که یکی از آنها برای استفاده کیلومترشمار، دیگری برای حالت های رانندگی و کرنومتر و تغییر صدای مجازی، مانیتور دیگر امکان تنظیمات خودرو + دوربین ۳۶۰ درجه و آخرین مانیتور جهت تنظیم شیشه های اتومبیل به صورت لمسی + نورپردازی داخلی + سیستم تهویه مطبوع را بر عهده دارند.

ترمزپارک برقی + اتوهلد – ESP – چراغ های Full Led – سنسورپارک جلو وعقب – دوربین ۳۶۰ درجه – دوربین ثبت وقایع رانندگی – هشدار صوتی برای عابرین پیاده – سیستم صوتی bose با ۸ عدد بلندگو – صندلی های برقی + مموری + گرمکن – سیستم استارت اتوماتیک –نورپردازی داخلی ۲۵۶ رنگ – سقف کروک پارچه ای و جلوپنجره آیرودینامیک فعال تنها جزئی از امکانات ایمنی و رفاهی این رودستر جذاب می باشد. 

قرار است این خودرو در بازار بریتانیا پایه قیمتی ۵۵ هزار پوندی داشته باشد. همچنین قیمت پایه در بازار چین در محدوده ۴۴ هزار دلار است.

عصرخودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar