ایجاد تنش در اقتصاد با واردات خودرو

سه شنبه 8 آذر 01 ساعت 15:28
ایجاد تنش در اقتصاد با واردات خودرو
رییس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: در موقعیت کنونی و با توجه به کمبود منابع ارزی کشور، واردات خودرو موجب ایجاد تنش در اقتصاد می‌شود.

سردار اسماعیل احمدی مقدم، با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به این‌که واردات خودرو ارزبری بسیار بالایی را به دنبال دارد، بدیهی است که استفاده از منابع ارزی به منظور ارتقای ظرفیت‌های تولید ملی باید در اولویت قرار گیرد.

وی که در نشست با مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو سخن می گفت، تاکید کرد: با ۱۰ تا ۱۵ درصد از ارز درخواستی برای واردات خودرو، می توان تولید مطلوب و کیفی خودرو را برنامه ریزی و اجرایی کرد.

رییس دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به بررسی همکاری های مشترک ایران خودرو و این دانشگاه، اظهار کرد: آمادگی برای ایجاد زمینه همکاری با ایران‌ خودرو در زمینه پژوهشکده و فعالیت های صورت گرفته در آن وجود دارد.
 
وی رویکردهای دانش‌بنیان ایران‌ خودرو و تعمیق همکاری‌ها با دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور را گام بلندی در راستای دست‌یابی به دانش روز دنیا در صنعت خودرو دانست و خاطرنشان کرد: در فعالیت های راهبردی، اندیشه‌های راهبردی بسیار موثر است و بدون شک با شتاب گرفتن این فعالیت‌ها، صنعت خودرو نیز با حرکت در این مسیر، آینده روشنی را در پیش رو خواهد داشت. 

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar