پیکاپ جدید وی جی وی در راه ایران

سه شنبه 3 بهمن 02 ساعت 14:54
پیکاپ جدید وی جی وی در راه ایران

بر طبق شنیده ها، پیکاپ جدید وی جی وی، که یکی از زیرشاخه های سینوتراک محسوب می شود، با نام کامل SINOTRUK Pioneer F16 به زودی به بازار ایران خواهد آمد.

چندی پیش بود که شرکت صنایع خودروسازی ایلیا در نمایشگاه مشهد به صورت رسمی از VGV U75 رونمایی کرد؛ اکنون شنیده های جدید حاکی از آن است که این خودروساز قصد دارد به زودی یک پیکاپ کاملاً جدید از این برند را هم به بازار ایران عرضه کند. پیکاپی که از زبان طراحی کاملاً جدیدی بهره مند است و به نوعی، جدیدترین محصول برند VGV نیز به حساب می آید.

 

زبان طراحی جدید

وی جی وی برخلاف U75، در بخش طراحی این پیکاپ جدید، جسارت بیش تری به خرج داده و همین امر سبب شده است با خودرویی کاملاً عضلانی و با حالت اخم در نمای جلو مواجه باشیم. پکیج چراغ های جلو دو قسمتی اما با کم‌ترین فاصله نسبت به یکدیگر خلق شده اند و جلوپنجره نیز بسته به تیپ خودرو، گرافیکی مشبک و یا میله ای دارد. گلگیرها حالتی برآمده دارند و یک خط نیز سرتاسر طول این خودرو را در نمای کناری در بر گرفته است. در بخش عقب سعی شده است چراغ ها تا حد امکان عجیب و البته هماهنگ با چراغ های جلو خلق شوند.

نمای داخلی

در بخش داخلی نسبت به ظاهر خودرو شاهد طرحی ساده تر هستیم، که به‌کارگیری تریم دورنگ بر حس رؤیایی آن افزوده است. کلاستر دیجیتالی و مانیتور خودرو از یکدیگر جدا هستند و فرمان دی کات به همراه شیفتر الکترونیکی نیز از دیگر مواردی هستند که در کابین این پیکاپ خودنمایی می کنند. پیکاپ جدید وی جی وی در تیپ فول به امکاناتی همچون رادار بین خطوط، رادار هشدار خروج از خط، رادار هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری، چهار ایربگ، رادار نقطه کور، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور جلو و عقب، ترمز پارک برقی و اتوهلد، قفل دیفرانسیل اتوماتیک، حالت چهار چرخ سبک و سنگین، سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم استارت و ورود بدون کلید، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سانروف و… مجهز است.

مشخصات فنی

در خصوص بحث فنی پیکاپ جدید وی جی وی هنوز اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما آن طور که مشخص است، این پیکاپ به یک پیشرانه ۲ لیتری توربودیزل با ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور مجهز است و یک گیربکس ۸ سرعته AT وظیفه انتقال قدرت به تمام چرخ ها در این خودرو را برعهده دارد. قفل دیفرانسیل اتومات و حالت های چهار چرخ سبک و سنگین به همراه حالت های رانندگی مختلف نیز از دیگر ویژگی های فنی این خودرو به حساب می آیند.

اسب بخار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "پیکاپ جدید وی جی وی در راه ایران"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
یاعلی مدد
مهمان

پیکاپ چینی یکی ازخودروسازان روگرفتم متاسفانه رفتم نمایندگی برای گارانتی فیلتربرای تعویض نداشت خودروسازی که یک میلیاردهشتصدوهشتادگرفته آنوقت فیلترخودروچه هست که نمایندگی نداره وقتی فیلترنداره خدامیدونی این خودروخراب بشی چطوربایدتامین قطعه بشی چهارروزخودروخوابیده برای یی دیاک مسخره نیست بارهابرای این شرکت نوشتم ولی اصلآتوجه ای نکردند