وظیفه دولت و مجلس حمایت از بخش خصوصی است

چهارشنبه 10 آذر 00 ساعت 11:15
وظیفه دولت و مجلس حمایت از بخش خصوصی است

روز گذشته محصول جدید تجاری بهمن‌ دیزل با نام کامیونت فورس که خط تولید آن به تازگی در این شرکت راه‌ اندازی شده و آماده ورود به بازار است، در مراسمی با حضور مدیران وزارت صنعت، معدن و تجارت، برخی نمایندگان مجلس و مسوولان گروه خودروسازی بهمن‌ رونمایی شد.

حسین محمدصالحی دارانی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، در حاشیه مراسم رونمایی از محصول جدید تجاری بهمن‌ دیزل با نام کامیونت «فورس» گفت: گروه بهمن یکی از بزرگترین و پر افتخار ترین شرکت های تولیدکننده خودرو در کشور و حتی خاورمیانه محسوب می شود و این امر موجب افتخار هر ایرانی است.

وی تاکید کرد: تمامی دستگاه ها، اعم از سازمان شهرداری ها، وزارت کشور و مجلس شورای اسلامی باید در جهت اهمیت دادن به تولید داخل و از طرفی نیز جایگزین کردن خودروهای فرسوده و اصلاح ناوگان حمل و نقل از توان شرکت هایی نظیر گروه بهمن بیشتر بهره ببرند.

صالحی دارانی یادآور شد: باید از تولید داخل حمایت کنیم تا ذیل آن تولید کنندگان بتوانند ظرفیت تولید داخل را بالاتر ببرند.

نماینده مردم فریدن و چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی حمایت از شرکت های توانمند موجب جهش تولید و افزایش اشتغال در داخل خواهد شد و تقویت صنایع مختلف از جمله صنعت خودروسازی را به همراه دارد.

وظیفه دولت و مجلس حمایت از تولیدکنندگان است

مسلم صالحی نماینده مردم اقلید و رییس فراکسیون حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی در مجلس شورای اسلامی، به فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل و از طرفی ظرفیت محدود دولت در تامین خودروهایی که بتواند در حوزه حمل و نقل خدمات رسانی کند، اشاره کرد و افزود: وجود بخش خصوصی و مجموعه هایی نظیر گروه بهمن می تواند به نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور کمک شایانی کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت و خانه ملت وظیفه دارند، به بهترین شکل از بخش خصوصی حمایت کنند، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی با وضع قوانین و نظارت بر اجرای قوانین وضع شده از جمله اصلاح قوانین گمرکی، مالیاتی و قوانین مربوط به صدور مجوزهای لازم می تواند در رفع موانع تولید نقش بسزایی داشته باشد.

وی اضافه کرد: دولت نیز با اجرای درست قوانین و تسهیل فرآیندهای مربوط به آن، باید انگیزه لازم برای بخش خصوصی را به منظور افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات از جمله تامین خودروهای مورد نیاز کشور فراهم آورد.

شرکت بهمن دیزل موجب افتخار کشور است

عباس جهانگیر زاده نماینده مردم شهرستان‌های پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی، نیز در حاشیه مراسم مذکور با تاکید بر اینکه شرکت بهمن دیزل موجب افتخار کشور است و در گزارشات ارائه شده از سوی مدیران مجموعه اقدامات خوبی در تولید خودروهای تجاری انجام شده است، خاطرنشان کرد: باید در کنار تولیدکنندگان باشیم و برای رفع موانع تولید هر حمایتی از دستمان بر بیاید، دریغ نخواهیم کرد.

پرشین خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar