اخبار محصولات ایران خودرو مهر ۹۷

بروزرسانی در: شنبه 6 مهر 98 ساعت 19:26
اخبار محصولات ایران خودرو مهر 97

جدیدترین طرح فروش و پیش فروش محصولات ایران خودرو آغاز شد.

فروش اینترنتی ایران خودرو شامل ۵۳ هزار دستگاه خودرو به منظور صیانت از حقوق مصرف کنندگان نهایی و مدیریت بازار، از روز سه شنبه سوم مهر ماه ۱۳۹۷/۷/۳ به صورت اینترنتی آغاز و در طول شش روز اجرا می شود و امروز قرار است روز پنجم این طرح آغاز شود.

امروز یکشنبه ۸ مهر ۹۷ اشخاص با کد ملی رقم سمت راست اعداد ۸ و ۹ میتوانند در پیش فروش اینترنتی ایران خودرو شرکت کنند.

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو: خودروهای قابل عرضه در این طرح عبارتند از : پژو ۲۰۶ تیپ۲ و ۲۰۶ تیپ ۵، پژو۴۰۵ GLX  ،سمند LX ، سورن ELX ، رانا ،دنا و وانت آریسان.

مصطفی خان کرمی با اشاره به شرایط پیش فروش در این طرح یادآور شد: در پیش فروش ویژه محصولات ایران خودرو، جهت جلوگیری از ترافیک مشتریان بر روی وب سایت فروش و اتلاف وقت و سرعت بخشیدن به فرآیند ثبت نام، کد ملی مشتریان بر اساس رقم سمت راست به ۶ گروه مجزا تفکیک می شود و در هر روز فقط مشتریان با کد ملی تعیین شده می توانند اقدام به ثبت نام اینترنتی کنند.

خان کرمی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته،دارندگان کد ملی با رقم سمت راست عدد ۱ روز سه شنبه هفته جاری، کد ملی با رقم سمت راست اعداد ۲ و ۳ روز چهارشنبه هفته جاری، کد ملی با رقم سمت راست اعداد ۴ و ۵ روز پنج شنبه هفته جاری، کد ملی با رقم سمت راست  اعداد ۶ و ۷ روز شنبه، کد ملی با رقم سمت راست اعداد ۸ و ۹ روز یکشنبه و کد ملی با رقم سمت راست عدد صفر روز دوشنبه هفته آینده می توانند در طرح پیش فروش ثبت نام کنند.

وی تاکید کرد: ظرفیت پیش فروش محصولات ایران خودرو در این طرح بین روزهای مختلف و کدملی های مختلف تسهیم شده است و اطمینان داده می شود که خودرو و ماشینهای پیش فروشی به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به دیگر محدویت های طرح پیش فروش ۵۳ هزار دستگاه محصولات ایران خودرو اظهار داشت: :  ایران خودرو در این راستا محدود نمودن ثبت نام برای خودرو اولی ها و یا افراد فاقد خودرو با اعتماد به مشتریان و تکمیل فرم خود اظهاری را در برنامه کاری خود قرار داده است.

وی با تاکید بر این که افرادی که در ۱۸ ماه گذشته از ایران خودرو خریداری کرده اند، امکان ثبت نام در این طرح را ندارند، گفت: در این ثبت نام علاوه بر شرایط محدود کننده قبلی، لیست کد ملی مشتریانی که در ثبت نام اخیر شرکت سایپا موفق به ثبت نام شده اند از شرکت سایپا گرفته شده و امکان ثبت نام آنها نیز وجود نخواهد داشت.

خان کرمی متذکر شد: شرکت ایران خودرو به دنبال فروش خودرو به مصرف کننده حقیقی است و لذا در فرآیند ثبت نام اینترنتی مواردی مانند داشتن گواهینامه و عدم مالکیت خودرو در زمان ثبت نام بصورت خود اظهاری اخذ و در زمان تحویل خودرو بر اساس استعلام های لازم راستی آزمایی و بررسی خواهد شد و در صورت اثبات خود اظهاری اشتباه،اصل ودیعه در زمان تحویل عینا مسترد می گردد.

همینطور در راستای افزایش اعتماد مشتریان، گروه صنعتی ایران خودرو در وب سایت خود امکانی را ایجاد کرده است تا لیست مشتریانی که موفق به ثبت نام اینترنتی شده اند جهت عموم قابل مشاهده باشد.البته این امکان با حفظ حریم شخصی افراد به صورت نمایش نام خانوادگی و چند شماره از کد ملی پس از ۵ دقیقه از ثبت نام نهایی قابل مشاهده است.

- جزئیات بیشتر بزودی در همین صفحه در وب سایت زوم فور کار منتشر خواهد شد.

کلمات کلیدی : پیش فروش خودرو ، پیش فروش ایران خودرو ، پیش فروش اینترنتی ایران خودرو ، شرایط پیش فروش اینترنتی ایران خودرو

بروزرسانی مهر ۹۸ 

قیمت محصولات ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

فروش نقدی ایران خودرو

فروش اقساطی ایران خودرو

ثبت نام پیش فروش ایران خودرو

کلمات کلیدی : فروش اینترنتی ایران خودرو ، پیش فروش ایران خودرو ، فروش ایران خودرو ، سایت ثبت نام ایران خودرو ، فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

31 دیدگاه ها برای "اخبار محصولات ایران خودرو مهر ۹۷"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
فرهاد
مهمان

سلام اگردولت ازمنفعت خودش گذشت می‌کرد اجازه ورود خودرورامیداد اونموقع ایران‌خودرو وسایپا اینقدر گستاخانه به مردم ایران بی احترامی نمیکرد واین خودروهای بی‌کیفیت وبنجول را به مردم غالب نمیکرد چه کنیم که منفعت دولت درمیان است ولی بدونید همیشه بکام شما نخواهد بود صبر خدا زیاد

سجاد عباسی
مهمان

اگه مردم درک اینو داشتن مثل بقیه کشورها وقتی گرانی میشه کسی خرید نکنه *** مجبور میشن بیارن پایین که ورشکست نشن نه اینکه هر نفر ۴ تا ماشین اسم نویسی کنه . متاسفم تو مخ هر چی آدم بی سواد و بی فکر و….

ali
مهمان

دوستان برای خرید محصولات ایران خودرو باید به کدوم سایت رفت ؟

سعید
مهمان

سایت بهشت زهرا

مسلم ش
مهمان

مدیران ایران خودرو وسایپا واقعا که خیلی *** تشریف دارید.

مهدی
مهمان

واقعا متاسفم برای مملکتم

علی
مهمان

لطف کنید زمان تحویل رو دقیق بگید.مصرف کننده ام و ماشین نیاز دارم زیر پام باشه.نمیتونم یکسال و اندی صبر کنم تا شما سود پولمو وردارید بعد ماشین بدید ب قیمت روز که معلوم نیست سال ۹۸ چقدر روی قیمت خودرو رفته.لطفا زمان تحویل رو دقیق درج کنید

قهرمانی
مهمان

لطفا توضیحات بیشتری ارائه کنید
مبلغ پیش پرداخت
زمان تحویل
قیمت نهایی
لطفا حقوق مشتری رو هم رعایت بفرمایید

مسلم
مهمان

من واقعا موندم این ویران خودرو مردم را چی حساب میکنه,الان بیش از یکسال و نیم است برای سمندef7. ثبت نام کرده ام قرار بوده خرداد تحویل بدهند حدود ۲۰ روز است کارت ماشین و سند و کارت سوختش اومده ولی هنوز از خودرو خبری نیست وقتی هم میری نمایندگی میگه هنوز ماشین بارگیری نشده,واقعا فکر میکنید دیگه میشه به این شرکت و مدیران بی لیاقت و بی شعورش اطمینان کرد و خودرو ثبت نام کرد؟؟!…..

حمید
مهمان

لطفا درمورد پیش پرداخت و کل مبلغ خودروهای مورد نظر هم بگید،قیمت خودروها چنده؟

rashedi
مهمان

سلام میگم من در حال گرفتن گواهینامه هستم و فقط یک امتحان باید بدم میتونم ثبتنام کنم

طاها
مهمان

نه بایدقبل ازتاریخ ثبت نام گواهینامه گرفته شده باشه

م م
مهمان

اونی که زاییدید بزرگ کنید, بعد,,,,,,, یکسال ثبت نام کردیم هنوز تحویل ندادید ,,,, واقعا خوب خر مراد رو سوار شده اید,,,,,,, کمی تفکرم آرزوست,,,,,, !!!!!!؟