پیکاپ جدید جک تی ۸ به بازار عرضه شد

چهارشنبه 27 اسفند 99 ساعت 16:10
پیکاپ جدید جک تی 8 به بازار عرضه شد

جک یکی از برندهای چینی بازار خودرو کشور است که در ۱۱ سالی که از عمر آن در بازار ایران می گذرد توانسته جایگاه مناسبی در بازار دست پیدا کند.

جک در بازار ایران، کار خود را با سگمنت سدان آغاز کرد و پس از آن با معرفی اس یو وی جک اس۵ و کراس اوور جک اس۳ توانست سبد محصولات خود را متنوع تر کند و مدتی است که سبد محصولات جک در ایران با معرفی پیکاپ تی ۸ کامل تر شده است.

پیکاپ جک تی۸ در دسته پیکاپ های متوسط قرار دارد که بتازگی در مدل دو کابین وارد بازار شده و رقبایی همچون آمیکو آسنا و پیکاپ فوتون تونلند را در برابر خود می بیند.

پیکاپ جک تی ۸ با پیشرانه ۱۹۹۷ سی سی با توان ۱۷۴ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر که از دورهای پایین در دسترس است راهی بازار می شود که این قدرت از طریق یک گیربکس ۶ سرعته دستی به چهار چرخ خودرو منتقل خواهد شد.

جک تی۸ با فرمان هیدرولیک و ترمزهای ۴ چرخ دیسکی با رینگ های ۱۸ اینچی تراش خورده به بازار می آید در حالی که سیستم تعلیق جلوی خودرو، مستقل از نوع جناقی دوبل با فنر مارپیچ و سیستم تعلیق عقب نیز غیر مستقل و از نوع فنر تخت خواهد بود. 

این خودرو در ۲ ماه قبل با قیمت ۶۹۰ میلیون تومان شرایط فروش آن شروع شده بود و هم اینک با قیمتی بین ۸۰۰ تا ۸۲۵ میلیون تومان در بازار قیمتگذاری می‌شود.

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar