چرا باید بازار خودرو فقط در انحصار پنج خانواده باشد؟

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
چرا باید بازار خودرو فقط در انحصار پنج خانواده باشد؟

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نود قانون اساسی مجلس، گفت: اینکه تعدادی از مسئولین بحث از ثبات در بازار خودرو به میان آورند و در پی تلقین مدیریت این بازار بعد از نوسانات گذشته به جامعه باشند نشان از عمق بیخیالی آنها دارد.

 امیر خجسته، در واکنش به اظهار نظر تعدادی از مسئولین مبنی بر رضایت از شرایط فعلی بازار خودرو، این سخنان را ناشی از عمق بیخیالی مسئولین تلقی کرد و گفت: اینکه بعضی از مسئولین صحبت از ثبات در بازار خودرو به میان آورند و در پی تلقین مدیریت این بازار بعد از نوسانات گذشته به جامعه باشند، نشان از عمق بیخیالی آنها دارد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی، افزود: در سال پیش بارها در خصوص وجود تخلف در مورد ثبت سفارشات خودرو ها و انباشت هزاران خودرو قاچاق در گمرکات کشور تذکر داده شد؛ ولی مسئولین هر بار با تکذیب و یا توجیه در خصوص این موضوع در پی پاک کردن صورت مسئله از اذهان عمومی جامعه بودند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز تاسف از اتفاقات اخیر بوجود آمده در شرایط قیمت ها در بازار خودرو، گفت: متاسفانه ظرف مدت کم تر از بیست روز انواع خودرو ها با افزایش پنجاه درصدی قیمت ها شوک بزرگ اقتصادی به جامعه وارد کرد و این موضوع فقط ناشی از ضعف و سوء مدیریت مجموعهٔ وزارت صنعت و معدن و حتی شخص وزیر است.

 وی در پایان یادآوری کرد: چرا باید بازار پر سود خودرو فقط در انحصار پنج خانواده باشد و نتیجهٔ این امر هم عدم کنترل بر قیمت ها یا تولید جنس بی کیفیت باشد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar