چهل روز از بخشنامه گذشت و یک خودرو هم ترخیص نشد

شنبه 27 بهمن 97 ساعت 10:33
چهل روز از بخشنامه گذشت و یک خودرو هم ترخیص نشد

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو گفت: وقتی چهل روز از این بخشنامه گذشته و حتی یک خودرو ترخیص نشده چرا یک نفر از دولت نمی‌آید بپرسد که چه اتفاقی افتاده؟ چرا اجرایی نمی‌شود؟ و اگر قابل اجرا نیست دلیل آن چیست؟ این نشان می‌دهد که اصلاً برای آنها مسائل ما اهمیتی ندارد.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو در مورد ترخیص خودروها از گمرک گفت: بیش از یک ماه از دستورالعمل ترخیص خودروهای باقی مانده از گمرک گذشته است ولی حتی یک دستگاه خودرو هم ترخیص نشده است و هیچ گونه همتی برای تعیین تکلیف این خودروها وجود ندارد. در واقع همه را سر کار گذاشته‌اند.

مهدی دادفر ادامه داد: بخش‌نامه‌ای که اعلام شده اصلاً اجرایی نیست. همه پول را نقد می‌خواهند، مابه‌التفاوت قیمت ارز را باید پرداخت کنند، هیچ‌گونه ضمانتنامه هم قبول نمی‌شود. این‌ها همه نشان از آن دارد که نمی‌خواهند کار راه بیفتد و فقط باعث ایجاد نارضایتی می‌شوند. دولت در حرف چیزی دیگری می‌گوید ولی در هنگام عمل می‌گوید باید سهم من هم برسد.

دبیر انجمن واردکنندگان خودرو ادامه داد: وقتی چهل روز از این بخشنامه گذشته و حتی یک خودرو ترخیص نشده چرا یک نفر از دولت نمی‌آید بپرسد که چه اتفاقی افتاده؟ چرا اجرایی نمی‌شود؟ و اگر قابل اجرا نیست دلیل آن چیست؟ این نشان می‌دهد که اصلاً برای آنها این مسائل اهمیتی ندارد و فقط به فکر منافع خودشان هستند. از سوی دیگر به ایام پایان سال نزدیک می‌شویم و عملاً از ۱۵ اسفند تا ۱۷ فروردین کشور تعطیل می‌شود. دوستان ما در انجمن دیگر خسته شده‌اند و تصمیم گرفتند که پول مردم را با سودش برگردانند چون بر خلاف دولت ما درپی آسایش و آرامش مردم هستیم و خودمان هم بی‌خیال این خودروها می‌شویم چون اراده‌ای برای حل این معضل وجود ندارد.

ایلنا

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar