کرمان موتور و کارمانیا ۳ روز مهلت دارند تا به تعهدات خود عمل کنند!

بروزرسانی در: دوشنبه 13 اسفند 97 ساعت 14:05
کرمان موتور و کارمانیا 3 روز مهلت دارند تا به تعهدات خود عمل کنند!

رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از ارسال پرونده خودروسازی‌های بهمن موتور و کرمان موتور به تعزیرات خبر داد و گفت: به تمام عرضه‌کنندگان و خودروسازهایی که تعهدات معوق دارند، تذکر می‌دهیم که در اسرع وقت نسبت به ایفای تعهدات خود اقدام کنند.

عباس تابش در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت (شاتا) اظهار کرد: پرونده خودروسازی بهمن موتور به خاطر عدم ایفای تعهدات تحویل بسترن و هاوال نزدیک به ۱۰ روز پیش به تعزیرات ارسال شده است.

او افزود: از همین جا به تمام عرضه‌کنندگان و خودروسازهایی که تعهدات معوق دارند به ویژه خودروسازان کرمان موتور و کارمانیا تذکر می‌دهیم که در اسرع وقت نسبت به ایفای تعهدات خود برابر قرارداد و وفق ماده ۴ برابر قانون حمایت از مصرف‌کنندگان خودرو اقدام کنند و اگر این خودروسازان تا ۳ روز دیگر نسبت به این تذکر اقدام نکنند، طبق قانون با آنها برخورد می‌شود.

اختصاص شکر با نرخ مصوب به تمام استان‌ها

رئیس سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در مورد بازار هم با ذکر اینکه طرح ویژه نظارت شروع شده است، گفت: با توجه به اعلام وزارت جهاد کشاورزی و شرکت بازرگانی دولتی ایران، شکر به اندازه کافی به تمام استان‌ها تخصیص داده شده است و اگر استان‌ها به شکر مازاد هم نیاز داشته باشند، شرکت بازرگانی دولتی ایران و وزارت جهاد کشاورزی آمادگی تخصیص دوباره را به این استان‌ها دارند و از تمام استانداران محترم تقاضا دارم به عنوان مسئولین تنظیم بازار نسبت به جذب و نظارت بر توزیع این کالا دستورات لازم را صادر کنند.

تابش با اشاره به اینکه توزیع شکر از هفته پیش شروع شده است، عنوان کرد: شکر برای صنوف، صنعت و خانوار تأمین شده است و ما هیچ محدودیتی در عرضه شکر با قیمت مصوب نداریم و انتظار ما از اصناف این است که با توجه به این عرضه سریعاً نسبت به عرضه در فرایند و براساس مصوبات قیمت اقدام کنند.

او ادامه داد: همکاران ما در گشتهای مشترک بازرسی و گشتهای نظارتی، موجودی کالاهای اساسی در انبارهای اصناف را هم کنترل می‌کنند. کالاهایی که برای توزیع پایان سال تخصیص داده شده به هیچ عنوان نباید در انبارها بماند.

قیمت بلیت‌ها افزایش ندارد

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با تاکید بر اینکه قیمت بلیت‌های داخلی در سفرهای ریلی، زمینی و هوایی نسبت به سال پیش تغییری نداشته است، گفت: به سازمان هواپیمایی تذکر داده‌ایم قیمت‌ها نسبت به شهریور ماه نباید هیچ تغییری داشته باشد و هر چه زودتر باید پروازهای چارتری را تعیین تکلیف کنند.

تابش در پایان خطاب به اصناف و کسانی که در فرایند تجارت کالاهای شب عید مردم هستند گفت: برای بازرسان ما داشتن فاکتور خرید از فروشنده قبلی الزام است و چنانچه تخلفی انجام شده باشد و کسی اعلام کند فاکتور خرید ندارد، کل تخلف را برای آن حلقه منظور می‌کنیم و به تمام کسانی که در حلقه‌های تأمین و توزیع فعال هستند اعلام می‌کنم به طور حتم در زمان تحویل کالا فاکتور خرید هم همراه داشته باشند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "کرمان موتور و کارمانیا ۳ روز مهلت دارند تا به تعهدات خود عمل کنند!"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
رزمنده
مهمان

جناب آقای تابش خرداد۹۷درخودروسازی کارمانیامبلغ ۶۰میلیون واریزکردم که مهر۹۷خودروی بی وای دیs6کارمانیاتحویل دهندامروزآذر۱۴۰۱هنوزخودروراتحویل ندادندوکارمانیابرازوان تاامروزفقط دروغ دروغ تحویل مردم داده تاکی بایدپشت کارمانیامخفی شوند