آزمون آیین نامه رانندگی اصلی و مقدماتی آنلاین (قبولی تضمینی)

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
آزمون آیین نامه رانندگی اصلی و مقدماتی آنلاین (قبولی تضمینی)

 

دوستان و همراهان همیشگی سایت

در این پست میخواهیم چند وب سایت معتبر برای آزمون آیین نامه رانندگی مقدماتی و اصلی به صورت آنلاین را معرفی کنیم.تنها با شرکت در آزمونهای این سایتها قبولی شما تضمین می شود حتی نیازی به مطالعه کتاب آیین نامه راهنمایی و رانندگی نیست.

آزمون آنلاین آیین نامه

در ادامه چند مورد از نمونه سوالات آیین نامه را قرار می دهیم :

از لینکهای زیر می توانید نمونه سوالات آیین نامه را از معتبرترین سایتها دانلود کنید :

۱-نمونه سوالات آیین نامه اصلی راهنمایی و رانندگی

۲-سوالات آیین نامه اصلی

۳-نمونه سوالات امتحان آیین نامه رانندگی با جواب رایگان

۴-نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی با جواب pdf

گرفتن گواهینامه یکی از کارهایی است که از سن ۱۸ سالگی به بالا می بایست چه دختر چه پسر برای دریافت آن اقدام نمود. گرفتن گواهینامه دارای شرایط خاصی است که می بایست فرد متقاضی مراحل اخذ آنرا به خوبی طی نماید.

روند دریافت گواهینامه به این صورت است که شخص ابتدا به آموزشگاه رانندگی نزدیک محل زندگی خود مراجعه و درخواست ثبت نام خود را ارائه میدهد. پس از آن نام متقاضی توسط آموزشگاه در سیستم راهنمایی و رانندگی ثبت می شود و سپس می بایست پرونده ای برای وی در آموزشگاه تشکیل شود.

پس از آن کلاس های تئوری برگزار میشود و در انتهای کلاسها دو امتحان مقدماتی و اصلی از آنها گرفته می شود و پس از قبولی وارد مرحله آموزش درون شهری میشوند. دوره آموزش درون شهری نیز با موفقیت طی شده و پس از آزمون عملی فرد آماده دریافت گواهینامه میشود. کلیت مسیر دریافت گواهینامه به همین صورت می باشد که در ادامه به بررسی دقیق تر هر یک از این بخشها خواهیم پرداخت.

 

ثبت نام گواهینامه پایه سوم

برای اینکه بتوانید گواهینامه پایه سوم را دریافت نمایید می بایست به یک آموزشگاه رانندگی معتبر در نزدیک محل زندگی خود رفته و نسبت به ثبت نام در آنجا اقدام کنید. برای ثبت نام در آموزشگاه رانندگی می بایست ۸ قطعه عکس زمینه سفید رنگی کپی شناسنامه ، کپی کارت ملی ، تکمیل فرم های ثبت نام را مهیا و تکمیل نمایید. پس از تکمیل ثبت نام می بایست تست پزشکی سلامت را نزد متخصص چشم انجام دهید و فرم تکمیل شده توسط پزشک را به آموزشگاه تحویل دهید تا کلاس های شما آغاز شود. شروع کلاس های گواهینامه پایه سوم هر آموزشگاه متفاوت بوده و بسته به نظر آن آموزشگاه دارد ولی غالبا شروع کلاس های هر دوره شنبه هر هفته می باشد.

پس از اینکه ۸ جلسه تئوری آموزش مخصوص گواهینامه پایه سوم را پشت سر گذاشتید می بایست در آزمون گواهینامه پایه سوم شرکت نمایید. شرکت در این آزمون یکی از مسائل و مشکلاتی است که بسیاری از افرادی که به جهت دریافت گواهینامه پایه سوم اقدام نموده اند با آن رو به رو میشوند و دلیل آن این است که با سوالات به خوبی آشنایی ندارند و همین امر باعث افزایش استرس آنها در سر جلسه آزمون خواهد شد. از طرفی با توجه به شباهت های نزدیکی که بسیاری از تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی با یکدیگر دارند پاسخ به برخی از سوالات سخت خواهد شد و در صورتی که تجربه ای در آزمون پایه سوم راهنمایی و رانندگی نداشته باشید به راحتی نمی توانید این آزمون را قبول شوید.

چاره کار آزمون آیین نامه رانندگی چیست؟

تنها راهی که میتوان به کمک آن از پس دو آزمون سخت راهنمایی و رانندگی بر آمد این است که نمونه سوالات گواهینامه پایه سوم را دانلود و چندین بار آنها را مطالعه نمایید. میتوانید با دانلود رایگان نمونه سوالات گواهینامه پایه سوم در انتهای همین صفحه این نمونه سوالات راهنمایی و رانندگی را برای همیشه داشته باشید.

شما میتوانید با در اختیار داشتن نمونه سوالات آزمون آیین نامه مقدماتی و آیین نامه اصلی نسبت به مطالعه آنها اقدام نمایید. این کار باعث میشود تا علاوه بر آشنایی با سوالات خود را قبل از رو به رو شدن با آزمون اصلی به صورت جدی محک بزنید و همچنین با سوالات پر تکرار بیش از پیش آشنا شوید.

 

آزمون آیین نامه آنلاین به درد چه کسانی می خورد؟

آزمون آیین نامه آنلاین به درد تمامی افراد چه دختر چه پسر میخورد. همه افراد میتوانند با دانلود رایگان آزمون آیین نامه رانندگی با سوالات آزمون آشنا شوند. فرقی نمی کند که فرد ۱۸ ساله است یا خیر و حتی فرقی هم نمی کند که به تازگی قصد گرفتن گواهینامه را دارد یا نه بلکه مهم این است که میتوان با دانلود نمونه سوالات آیین نامه با این سوالات آشنا شد تا در روز آزمون با دشواری کمتری نسبت به کسانی که از فرصت دانلود نمونه سوالات گواهینامه پایه سوم غافل بوده اند آزمون را پشت سر گذارید.

در صورتی که قصد شرکت در کلاس های دریافت گواهینامه پایه سوم را دارید می توانید با دانلود نمونه سوالات آیین نامه با جواب نسبت به دریافت سوالات پر تکرار آزمون راهنمایی و رانندگی به همراه پاسخ آنها اقدام نمایید. در این صورت شما می توانید ابتدا نسبت به پاسخ دادن به سوالات اقدام نمایید و پس از آن با بررسی پاسخ نامه آن در یابید که چه سوالاتی را درست و کدام یک را به اشتباه انتخاب کرده اید. با چندین نوبت تست زنی به همین شکل خواهید دید که شما به طور کامل با سوالات پرتکرار آزمون راهنمایی و رانندگی آشنا شده اید و می توانید به راحتی با دیدن سوال در روز آزمون گزینه درست را انتخاب نمایید.

پس از اینکه نسبت به دانلود نمونه سوالات آیین نامه اقدام نمودید می توانید با مطالعه آن خود را آماده ی آزمون مقدماتی نمایید. مطمئنا شما با دانلود رایگان نمونه سوالات گواهینامه پایه سوم به خوبی از پس این آزمون بر خواهید آمد. پس از گذراندن آزمون  مقدماتی نوبت به آزمون اصلی می رسد که در صورتی که قبل از آن شما نمونه سوالات آزمون آیین نامه اصلی را دانلود و مطالعه کرده باشید مطمئنا از پس آزمون اصلی نیز بر خواهید آمد.

داشتن نمونه سوالات آیین نامه امری ضروری

مطمئنا دارا بودن یک جزوه کامل و یا یک کتاب جامع میتواند در موفقیت شما تاثیر گذار باشد اما نمیتواند آنرا تضمین نماید زیرا در صورتی که شما تنها به مطالعه کتاب و جزوه بسنده کرده کرده باشید و با سوالاتی که با آنها مواجه خواهید شد آشنایی نداشته باشید مطمئنا نمیتوانید آنطور که انتظارش را دارید در امتحان عمل کرده و نمره مورد نظر را دریافت نمایید. از این می بایست قبل از اینکه موعد آزمون شما برسد نسبت به دانلود رایگان نمونه سوالات آیین نامه اقدام نمایید و در کنار مطالعه کتاب مربوطه تست زنی را نیز آغاز نمایید تا بتوانید با سوالان و نحوه آنها در روز آزمون نیز آشنا شوید.

مطمئنا شما در صورتی که چندین دور نمونه سوالات آیین نامه را مطالعه نمایید متوجه سوالات پر تکرار خواهید شد و از این رو توجه شما به سوالات خاص بیشتر جلب خواهد شد همچنین با مطالعه چند باره آزمون آیین نامه مقدماتی و آیین نامه اصلی کل جزوه و کتاب آیین نامه را به خوبی مرور کرده و خواهید توانست آمادگی بالایی برای شرکت در آزمون نهایی کسب نمایید.

مزیت داشتن نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی پایه سه

اگر شما نسبت به دانلود نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی پایه سوم اقدام کرده باشید و آنرا چندین بار و با دقت مطالعه نموده باشید بی شک توانسته اید به نوعی قبولی خود در آزمون را تضمین نمایید. برای همین موضوع تصمیم گرفته ایم تا پکیج کاملی از نمونه سوالات گواهینامه پایه سوم به همراه پاسخ را در ادامه این مطلب برای شما قرار دهیم تا بتوانید به راحتی آنها را دانلود و مورد مطالعه و بررسی قرار دهید.

نمونه سوالات آیین نامه که در این صفحه می توانید آنرا دانلود نمایید جز معدود نمونه سوالات آیین نامه رانندگی می باشد که به طور کامل جمع آوری و به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته است. پیشنهاد میکنیم قدر موقعیت پیش آمده را دانسته و با دانلود نمونه سوالات آیین نامه شانس خود را برای قبولی در آزمون آیین نامه اصلی و مقدماتی بیشتر نمایید.

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی

یکی از مسائلی که بسیاری از شرکت کنندگان در آزمون آیین نامه با آن رو به رو هستند قدیمی بودن نمونه سوالات آزمون آیین نامه رانندگی نسبت به تغییراتی است که در کتاب آیین نامه اتفاق افتاده است. از جمله مزیت های نمونه سوالات گواهینامه پایه سومی که ما در اختیار شما رد این پست قرار داده ایم به روز بودن و همگام بودن آن با آخرین نسخه کتاب آیین نامه رانندگی می باشد و شما با دانلود نمونه سوالات آیین نامه رانندگی می توانید با خیالی آسوده نسبت به مطالعه  آن اقدام نمایید.

 

ضرورت تسلط بر نمونه سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی پایه ۳

از جمله ویژگی های نمونه سوالات آیین نامه رانندگی که در این وب سایت می توانید آنها را دانلود نمایید این است که تمامی مباحث و سوالات به طور دقیق ، خلاصه ، جامع و بدون اضافه نویسی گرداوری شده است و هدف آن تنها بالا بردن سطح دانش و آمادگی شما برای شرکت در آزمون راهنمایی و رانندگی می باشد.

ویژگی بعدی آن نظم بالای آن در طرح و پسرش سوالات می باشد و شما می توانید پس از دانلود نمونه سوالات گواهینامه پایه سوم به همراه پاسخ به این ویژگی پی ببرید که با چه نظم دقیقی تمامی سوالات به همراه گزینه های مربوط به آنها و همچنین پاسخ درست هر یک در این پکیج برای شما گرداوری شده است.

با توجه به خلاصه بودن مطالب در این نمونه سوالات وقت شما برای مطالعه موارد اضافه هدر نخواهد رفت و یک راست به سراغ اصل مطلب که همان آشنایی با آزمون های گذشته می باشد خواهید رفت و با آنها بیشتر آشنا میشود.

 

پس از دانلود و مطالعه نمونه سوالات آیین نامه میتوانید در آزمون مقدماتی و اصلی شرکت نمایید. مطمئنا در صورتی که نمونه سوالات گواهینامه پایه سوم را به خوبی مطالعه کرده باشید در همان بار نخست آزمون نمره قبولی را کسب و به سراغ مرحله ی بعدی یعنی آموزش درون شهری خواهید رفت.

در مرحله بعد از آزمون آیین نامه ۱۲ جلسه آموزش درون شهری برای شما در نظر گرفته میشود که می بایست آنها را به خوبی پشت سر گذارید. پس از آن است که زمانی را برای آزمون درون شهری برای شما تعیین می کنند. در روز موعود در محل تعیین شده حضور پیدا کرده و آماده آزمون میشوید. معمولا آزمون درون شهری توسط یکی از افسران نیروی راهنمایی و رانندگی اخذ میشود و اینکه از شما چندین حرکت را آزمون گیرد یا تنها به گرفتن یک آزمون و حرکت رانندگی اکتفا کند کاملا تصادفی خواهد بود. پس از قبولی افسر برگه مربوط به قبولی شما در آزمون راهنمایی و رانندگی را امضا و مراحل دریافت گواهینامه شما به اتمام میرسد و از این پس می بایست منتظر باشید تا گواهینامه به درب منزل شما ارسال شود.

حتما از آزمونهای آیین نامه آنلاین وب سایت آموزشگاه سرعت ( تست درایوینگ ) و همیار دانشجو استفاده نمایید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar