اجاره خودرو های میلیاردی بازیکنان پرسپولیس در رنتینال

سه شنبه 18 مرداد 01 ساعت 16:01
اجاره خودرو های میلیاردی بازیکنان پرسپولیس در رنتینال

رنتینال rentinal ارائه خدمات اجاره خودرو ، اجاره خودرو در تهران ، اجاره ماشین در تهران ، اجاره خودرو لوکس میباشد.

اجاره خودرو در تهران

امروزه با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، صنعت اجاره خودرو در تهران نیز پیشرفت کرده است. افراد بسیاری هستند که علاقه زیادی به استفاده از اتومبیل دارند. مسلما اجاره خودرو در تهران برای زمانی است که فرد نتواند از وسیله نقلیه خود استفاده کند و یا به دلیل موقعیتی خاص، تصمیم به اجاره ماشین در تهران بگیرد. نیاز های امروزی مردم و پیروی از تجمل گرایی، دستخوش تغییراتی در خدمات اجاره خودرو نیز شده است. افراد علاقه مند می توانند با ارائه مدارک، به راحتی از سایت های معتبر مثل: رنتینال، خودرو مورد علاقه خود را کرایه کنند.

برای مثال: در گذشته شرکت های اجاره ماشین، مشتریانی داشتند که به تازگی وارد شهری شده و نسبت به آن شهر نا آشنا بودند. همچنین افراد مهمی که به قصد شرکت در مجالس، همایش ها و غیره به شهر یا کشوری دیگر سفر می کردند؛ اقدام به اجاره خودرو می نمودند. اما امروزه به دلیل شرایط اقتصادی، بسیاری از افراد علاقه مند به ماشین های لوکس، توان خرید آن ها را ندارند. بنابراین مجاب به اجاره اتومبیل می شوند. جالب است بدانید اجاره اتومبیل های لوکس در تهران، برای بسیاری از افراد به منظور گشت و گذار در خیابان ها، بسیار محبوب شده است. اجاره خودرو در ایران و دیگر کشورها، به یک کسب و کار پر رونق تبدیل شده است. خصوصا در صنایع گردشگری که اکثر افراد برای بازدید از جاذبه های مقصد مورد نظر، خودرو اجاره میکنند.

شرایط و قوانین کرایه خودرو

برای اجاره خودرو، نیاز است از قوانین و شرایطی که در قرارداد رسمی ذکر  می شود؛ پیروی کنید. آگاهی از این شرایط باعث میشود، از هر گونه ضرری در آینده مصون بمانید و بهترین انتخاب را مطابق با سلیقه و شرایط خود داشته باشید. ما در اینجا برخی از این قوانین را برای شما شرح می دهیم:

  • باید مشخصات کامل خودرو و مدت زمان اجاره آن در قرارداد ذکر شود.
  • از سالم بودن خودرو از نظر فنی اطمینان کامل حاصل کنید.
  • اگر خودرو اجاره ای، دچار مشکل و نقصی شود، مشتری باید قبل از اقدام به تعمیر، به موسسه اطلاع دهد تا شرکت هماهنگی های لازم را برای تعمیر اتومبیل انجام دهد. در غیر این صورت، تمام هزینه های تعمیر با مشتری خواهد بود.
  • مهم ترین قانون اجاره خودرو، شامل بیمه خودرو است که موسسه مربوطه وظیفه دارد تمام خودروهای اجاره ای را بیمه کند.
  • اجاره کننده باید طبق شرایط و زمانی که خودرو را اجاره کرده، به همان صورت خودرو را تحویل موسسه دهد. اگر در بازگشت تاخیری ایجاد شود؛ باید اجاره کننده، مبلغی علاوه بر مبلغ اجاره به دلیل دیرکرد، پرداخت کند.
  • اگر موسسه در قرارداد خود به اینکه مشتری اجازه ندارد ماشین را به فرد دیگری بدهد، اشاره کند، فرد اجاره کننده باید به این شرط عمل نماید، در غیر اینصورت قرارداد میان آن ها فسخ میشود.

 

مدارک مورد نیاز برای کرایه خودرو

  1. گواهینامه رانندگی مشتری
  2. ارائه یک فقره چک یا سفته مطابق با مبلغ خودرو اجاره ای
  3. جواز کسب افرادی که شغل آزاد دارند.
  4. بلیط و ویزای مسافران
  5. کارمندانی که شغل دولتی دارند، باید چک کارمندی تحویل دهند.

 فرد اگر خودرو را با راننده کرایه کند، دیگر نیاز به ارائه چک ندارد. همچنین هر سایت و موسسه ای که فرد از آن ماشین اجاره می کند؛ قوانین خاص خود را دارد. سایت رنتینال نیز جزو سایت های اجاره خودرو می باشد.

اجاره ماشین عروس

همانطور که میدانید اجاره خودرو در شب عروسی از قدیم الایام بسیار رایج بوده است. اکثر زوجین ترجیح میدهند به جای ماشین شخصی خود، از اجاره ماشین عروس لوکس استفاده کنند. اگر شما هم جزو چنین افرادی هستید؛ پیشنهاد میکنیم از سایت رنتینال کمک بخواهید. این سایت با قیمت های ایده آل و ماشین های لوکس، آرزوی یک شب رویایی برای زوجین را برآورده کرده است. همچنین مزیتی که باعث شده این سایت پرطرفدار و محبوب باشد، گل آرایی ماشین عروس و دسته گل عروس است. زوجین گرامی می توانند با اطمینان کامل، گل آرایی ماشین عروس خود را به این مجموعه بسپارند تا با بهترین قیمت و زیباترین دیزاین، یک تجربه عالی کسب کنند.

 اما در کنار همه این موارد توجه به نکاتی لازم است، مثل:

  • برای اجاره ماشین عروس، می توانید اتومبیل هایی با مدل های مختلف انتخاب کنید.  البته هزینه اجاره خودرو عروس بستگی به ویژگی های خودرو‌ای که اجاره می کنید؛ دارد. برای مثال: ماشین های کروک، گرانتر هستند.
  • بودن و یا نبودن راننده به همراه ماشین تاثیر زیادی در شرایط و قیمت کرایه دارد.
  • هزینه بنزین و تعمیرات بعد قرارداد به عهده فرد کرایه کننده می باشد.
  • اگر اجاره خودرو بدون راننده باشد؛ حتما باید یک فقره چک به موسسه داده شود. ولی اگر شما ماشین را همراه راننده اجاره کرده باشید؛ دیگر نیازی به چک نیست و همچنین تمام مسئولیت های رانندگی و تعمیرات بر عهده راننده می باشد.

سایت رنتینال زیر نظر اتحادیه فعالیت میکند و تا پایان مراسم عروسی یک نفر را میفرستد تا موقع تحویل ماشین، چک گرفته شده را باز گرداند.

اجاره خودرو با راننده

اجاره خودرو با راننده ، از جمله اقداماتی است که مسئولیت زیادی دارد. شاید برای بسیاری از شما پیش آمده باشد که نیاز به اتومبیلی غیر از خودرو خود داشتید؛ در چنین شرایطی بهترین کار ممکن، کرایه خودرو با راننده است. خصوصا در شرایطی مثل: 

  • برای زمانی که حوصله و اعصاب رانندگی را ندارید،
  • اگر هنگام رانندگی تصادف کرده اید و نیاز به یک ماشین با راننده مطمئن دارید تا خود را آرام کنید.
  • همچنین اگر به شهری سفر میکنید که پیدا کردن آدرس برایتان مشکل است؛ میتوانید در کمترین زمان ممکن و به بهترین نحو با اجاره خودرو همراه با راننده، به مقصد نهایی خود برسید.

 حتی بسیاری از افراد نیز حاضر هستند مبلغ بیشتری برای اجاره خودرو با راننده پرداخت کنند تا مسئولیت سنگین رانندگی با ماشین کاریه ای بر عهده شان نباشد. افرادی دیگری نیز به جهت خستگی از رانندگی در طول سفر، به محض رسیدن به مقصد، برای جابجایی درون شهری از خودرو با راننده استفاده میکنند. شرایط مربوط به کرایه اتومبیل با راننده، بسیار بهتر از اتومبیل بدون راننده است، به همین خاطر افراد ترجیح شان گزینه اول می باشد. 

اجاره خودرو رنتینال

رنتینال با رانندگان مجرب و آموزش دیده، به همراه ماشین های بروز و ساده، مطابق سلیقه همه افراد عمل می کند. در هر شهری که باشید؛ این مجموعه آماده خدمات رسانی به شما است. شما می توانید با مراجعه به سایت رنتینال به آدرس: https://rentinal.info/ از خدمات آن ها بهره مند شوید. 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar