بهترین سایت فروش روکش صندلی در ایران کدام است؟

چهارشنبه 1 بهمن 99 ساعت 15:55
بهترین سایت فروش روکش صندلی در ایران کدام است؟

در این مقاله قصد داریم در مورد روکش صندلی ماشین و راهنمایی برای انتخاب روکش صندلی مناسب اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم. همچنین بهترین سایت فروش روکش صندلی در ایران که بزرگترین، کامل ترین و تخصصی ترین مرکز فروش روکش صندلی در ایران است را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

چرا خرید روکش صندلی ضروری است؟

خرید ماشین و نگهداری درست از آن در حال حاضر به یکی از سرمایه گذاری ها و دغدغه های افراد تبدیل شده است. با چند برابر شدن قیمت خودرو مسلما شما هم در تلاش هستید تا طول عمر لوازم و قطعات  اتومبیل را افزایش دهید. مطمئنا توقع ندارید که قطعات و لوازم خودرو نصب شده روی آن برای همیشه سالم بمانند.

از مهم ترین لوازم خودرو که سریع تر از دیگر لوازم دچار صدمه می شوند صندلی های ماشین هستند که در معرض نور خورشید و دیگر آسیب ها قرار می گیرند. زیبایی یک ماشین کاملا به روکش های صندلی و تمیزی آن بستگی دارد که باعث جذاب و شیک نشان دادن آن می شود.

بنابراین باید سعی کنید روکش با کیفیتی را برای اتومبیل تان تهیه کنید که هم جذاب و زیبا باشد و هم طول عمر مناسبی داشته باشد. همچنین بعد از نصب روکش به راحتی می توانید ماشین خود را به خریداران احتمالی نشان دهید. البته اگر صندلی خودرو شما دچار آسیب شده و یا برای جلوگیری از آسیب های احتمالی، حتما در نظر داشته باشید که روکش صندلی به شکل درستی باید نصب شود.

خرید روکش صندلی

چگونه روکش صندلی مناسبی را تهیه کنیم؟

خب اکنون که تصمیم گرفتید روکش صندلی خودرو را عوض کنید، در بین فروشگاه های مختلف و روکش های متنوع آنها سردرگم خواهید شد و مسلما وقت زیادی را برای انتخاب روکش مناسب و بهترین فروشگاه فروش روکش صندلی از دست خواهید داد. نگران نباشید من اینجا به شما راهنمایی های لازم برای خرید روکش صندلی و بهترین فروشگاه فروش روکش صندلی را ارائه خواهم کرد.

در هنگام خرید روکش صندلی مناسب به چه نکاتی دقت کنیم؟

جنس و مواد به کار رفته در روکش صندلی

جنس روکش صندلی های موجود در بازار شامل نئوپرن، مخمل، چرم و جنس بومی هستند که می توانند ارزان قیمت و یا گران قیمت باشند. برای انتخاب روکش حتما به دوام، مدل ساخت و کیفیت آن دقت کنید و بهترین جنس متناسب با نوع خودرو و نیاز و سلیقه تان را انتخاب کنید.

اندازه مناسب

روکش صندلی ماشین باید متناسب با صندلی ها باشد تا افرادی که روی آن می نشیند کاملا احساس راحتی داشته باشند. بنابراین قبل از خرید روکش صندلی باید ابعاد دقیق صندلی های خودرو خود را بدانید. علاوه بر آن می توانید از روکش های صندلی قابل تنظیم استفاده کنید که البته قبل از آن باید چک کنید که آیا صندلی های خوردرو شما دارای دستگاه های داخلی یا شاخه هایی برای نگه داشتن پوشش های قابل تنظیم هستند.

کار را به دست کاردان بسپارید

حتما با خودتان فکر کرده اید که دوخت روکش صندلی را به یک خیاط حرفه ای بسپارید تا با پارچه دلخواه خودتان روکش صندلی داشته باشید. البته یک خیاط کاربلد به راحتی می تواند طرح دلخواه شما را روی صندلی اتومبیل تان پیاده کند. اما توصیه من این است وقتی می توانید بدون دردسر و وقت تلف کردن روکش صندلی مورد نیازتان را تهیه کنید چرا خودتان را به زحمت بیندازید؟!

کیفیت مناسب روکش صندلی

حتما برای خرید روکش صندلی کیفیت و جنس روکش را در نظر داشته باشید و سایز متناسب با خودروی خود را انتخاب کنید تا بعدا دچار مشکل نشوید. در هر صورت کیفیت یک روکش رابطه مستقیمی با مواد به کار رفته در آن دارد و مسلما قیمت آن نیز بسته به جنس آن متغیر است. البته با نگهداری صحیح می توانید عمر روکش صندلی تان را افزایش دهید.

انواع روکش صندلی در بهترین فروشگاه

به این نکته دقت داشته باشید که روکش صندلی را با توجه به منطقه ای که در آن زندگی می کنید انتخاب کنید و در صورت گرم یا سرد بودن هوا، حتما روکش متناسب با آن آب و هوا را انتخاب کنید.

انواع روکش صندلی در بهترین فروشگاه

  • روکش صندلی چرم طرح جگوار
  • روکش صندلی چرم طرح مازراتی
  • روکش صندلی چرم طرح تسکو
  • روکش صندلی چرم طرح الگانس
  • روکش صندلی چرم طرح ماهور
  • روکش صندلی چرم طرح زاگرس
  • روکش صندلی چرم طرح بی ام و
  • روکش صندلی چرم طرح فلش
  • روکش صندلی چرم طرح پورشه

روکش صندلی چرم بهتر است یا پارچه ای

روکش های صندلی وظیفه تمیز نگه داشتن صندلی های فابریک خودرو را دارند و در تمیز و زیبا تر نشان دادن ظاهر خودرو نقش مهمی ایفا می کنند ، به صورت کلی روکش های صندلی به دو دسته تقسیم می شوند : پارچه ای / چرم .

مزایای و معایب روکش های صندلی پارچه ای :

  • از مهم ترین مزایایی که روکش های پارچه ای دارند تنوع در رنگ بندی ان ها می باشد که نسبت به روکش های چرم بسیار می باشد .
  • دومین مورد این است که بر خلاف روکش های صندلی چرم در تابستان و هوای گرم باعث عرق کردن سرنشینان نمی شود ، و همچنین در زمستان و هوای سرد باعث گرم شدن راننده و شرنشینان می شود .
  • از دیگر خوبی های روکش های پارچه ای راحتی و دوام بالای ان می باشد باعث می شود خواهان زیادی داشته باشد .

معایب :

از معایب روکش های پارچه می توان به سخت بودن تمیز کردن و شستشوی ان اشاره کرد که در هنگام کثیف شده دشوار می باشد و نمی توانید به سادگی روکش های چرم روکش را تمیز کنید .

و یک نکته مهم درباره روکش های پارچه ای این است که هر چقدر می توانید ، روکش با وزن و ضخامت بالایی خریداری کنید چون عمر و دوام بیشتری خواهد داشت ، روکش های پارچه ای نازک دوام کمتری دارند .

مزایا روکش های صندلی چرم

روکش های چرمی نیز نوعی از روکش ها محسوب می شوند که انواع مختلفی دارند و در انواع مختلف تولید می شوند و با رنگ های متنوعی نیز تولید می شوند .

از اولین مزایایی که روکش های چرمی دارند ، راحتی و اسان بودن پاک کردن و تمیز کردن و نگهداری ان ها می باشد که در مقایسه با روکش های پارچه ای بسیار اسان است به طوری که تنها با یک دستمال مرطوب می توانید روکش را مانند روز اول تمیز کنید .

از این نوع روکش های صندلی در خودرو های آژانس و مسافربری بیشتر استفاده می شوند ، روکش های چرم ظاهر اسپرت تری به خودرو می بخشند و خودرو را زیبا تر جلوه می دهند و برای کسانی که دوست دارن خودروشان زیبا و امروزی باشد بسیار مناسب هستند .

معایب :

این نوع روکش های صندلی که چرم هستند در هوای گرم و تابستان باعث گرم شدن داخل خودرو شده و باعث عرق کردن سرنشینان می شوند ، و در زمستان و هوای سرد باعث می شوند که خودرو دیر تر گرم شود و سرنشیان بیشتر هوای سرد را تحمل کنند .

برخی از ویژگی های روکش صندلی خوب :

  • مقاومت و دوام بالا در برابر ساییدگی
  • تعریق کمتر
  • داشتن قابلیت شستشو و نظافت اسان
  • عدم تغییر رنگ در مقابل نور خورشید
  • داشتن الیاف با کیفیت و دوخت عالی

البته تمامی این گزینه ها ، معایب و مزایا نیز بخشی از ، نظرات و استاندارد های مختلف می باشد و به این موارد محدود نمی شود و امکان کاهش و یا افزایش گزینه ها وجود دارد .

بهترین سایت فروش روکش صندلی در ایران کدام است؟

تهلوکس بزرگترین فروشگاه خرید لوازم جانبی خودرو در ایران کامل ترین و تخصصی ترین مرکز فروش لوازم جانبی خودرو مانند روکش صندلی است. این فروشگاه با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت سعی کرده است رضایت مشتریان را جلب نماید. در این فروشگاه می توانید متنوع ترین مدل های روکش صندلی خودرو را خریداری کنید.

کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب و پشتیبانی مناسب باعث شده است تهلوکس در بین کاربران از محبوبیت زیادی برخوردار شود. برای راهنمایی و درخواست مشاوره می توانید با مرکز پشتیبانی ما تماس حاصل نمایید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar