چگونه صدای داخل ماشین را ضبط کنیم؟

چهارشنبه 20 بهمن 00 ساعت 14:22
چگونه صدای داخل ماشین را ضبط کنیم؟

برخی از افراد بنا به دلایلی تمایل دارند از مکالماتی که داخل کابین ماشینشان اتفاق می‌افتد مطلع شوند. شنود مکالمات داخل خودرو برای امنیت بیماران آلزایمری یا والدینی که فرزندانشان را با راننده شخصی به مدرسه می‌فرستند، بسیار با ارزش است. زیرا با شنیدن صحبت‌هایی که در وسیله نقلیه‌ اتفاق می‌افتد از هر اتفاق ناخوشایندی جلوگیری می‌کنند. اگر برای شما نیز این سوال پیش آمده که چگونه صدای داخل ماشین را ضبط کنیم، این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

با ردیاب شنود دار به‌راحتی صدای درون خودرو را ضبط کنید

آسان‌ترین روشی که برای ضبط صدای داخل ماشین به ذهن هر شخصی می‌رسد، استفاده از یک گوشی همراه است. با استفاده از اپلیکیشن مخصوص در گوشی، فرآیند ضبط کردن صدا شروع می‌شود. اما اینکه تا چند ساعت این عملیات ادامه پیدا کند بستگی به میزان شارژ موبایل دارد. از آنجایی که برنامه‌های ضبط صدا باعث می‌شوند باتری گوشی زودتر تمام شود، این روش نهایتا ۱ ساعت کاربرد دارد. با این حساب می‌توان گفت که این روش چندان کاربردی نبوده و قیمت ردیاب شنود دار هرچقدر باشد قطعا ارزش دارد. زیرا شما با استفاده از آن امنیت عزیزانتان را تامین می‌کنید.

ضبط صدای داخل ماشین با جی پی اس آهنربایی

با افزایش قیمت خودرو و آمار سرقت ان، صاحبان وسایل نقلیه بیشتر از قبل به فکر تامین امنیت خود افتاده‌‌اند. یکی از مهم‌ترین و موثرترین روش‌ها، استفاده از ردیاب آهنربایی است. با خریداری و نصب ردیاب مغناطیسی، امکان پارک کردن ماشین در هر نقطه از خیابان وجود دارد. در ذیل برخی از ویژگی‌های این ردیاب را آورده‌ایم:

  • نگه داشتن شارژ تا ۱۵ ماه
  • ارسال دقیق و لحظه‌ای موقعیت جغرافیایی خودرو
  • غیرقابل شناسایی توسط سارقان
  • مقاومت در برابر آب و فشار

ردیاب آهنربایی بهترین پاسخ برای پرسش چگونه صدای داخل ماشین را ضبط کنیم است چرا که به‌سادگی صدای داخل ماشین شما را ضبط می‌کند. پس احساس کردید خطری فرزند کوچک یا بیمار آلزایمری شما در خودرو را تهدید می‌کند، فقط خونسردی خود را حفظ کرده و از طریق نرم‌افزار ردیاب موقعیت جغرافیایی لحظه‌ای آن‌ها را رصد کنید. درصورتی‌که اطلاع ندارید چه شخصی مسبب دزدیده شدن افراد است، با گوش دادن به مکالمه احتمالی بین سارقان و سرنشینان، آن فرد را شناسایی کنید.

چگونه صدای داخل ماشین را ضبط کنیم؟

چگونه صدای داخل ماشین را ضبط کنیم؟

بهترین جی پی اس خودرو با امکان ضبط صدای محیط وسیله نقلیه

فروشندگان لوازم جانبی خودرو اکثرا مشتریانی دارند که می‌پرسند چگونه صدای داخل ماشین را ضبط کنیم. فروشندگان با جی پی اس یا سیستم مکان‌یابی جهانی به‌خوبی آشنا هستند. این سیستم در کلیه ردیاب‌های ضد سرقت مثل ردیاب مگنتی و ردیاب‌های شخصی و آهنربایی وجود دارد. چنین سیستم ضد سرقت پیشرفته‌ای در مدت زمانی کوتاه به هر قسمت از خودرو وصل می‌شود. با پشتیبانی از کلیه سیمکارت‌های داخلی و ارسال چندین سیگنال قوی ماهواره‌ای به گوشی یا لپ تاپ کاربر، ردیابی لحظه‌ای خودرو را انجام می‌شود.
همچنین شنود و ضبط کوچک‌ترین صدای داخل کابین وسیله نقلیه از طریق همین ردیاب‌ها امکان‌پذیر است. از آنجایی که آژیر یا چراغی روی این ردیاب وجود ندارد، باعث می‌شود هیچ‌کس به وجود آن پی نبرد.

مزایای جاسازی دستگاه شنود در ماشین

اگر فرزندانتان را با خودرو و راننده شخصی خود به مدرسه می‌فرستید، قطعا دغدغه امنیت و آسایش کودکانتان را خواهید داشت. یا اگر به‌ناچار بیماران آلزایمری را بدون نظارت خود به درمانگاه بفرستید، تا رسیدن آن‌ها به مقصد دلواپسی‌هایی دارید. با قرار دادن گوشی همراه داخل خودرو نمی‌توانید به‌مدت طولانی و با کیفیت بالا صدای داخل ماشین را ضبط کنید. زیرا نه ‌تنها باتری موبایل به‌سرعت تمام می‌شود، بلکه ممکن است کسی به آن گوشی زنگ زده و ترفند شما لو برود. پس نیاز به یک روش اصولی و کاربردی دارید تا مشکل خود را رفع کنید. برای این منظور بهتر است از ردیاب‌های شنود دار استفاده کنید. با این روش هم از موقعیت جغرافیایی لحظه‌ای وسیله نقلیه خود آگاه می‌شوید و هم صداها و مکالمات انجام شده در ماشین را به وضوح و با کیفیت بالا می‌شنوید.

ضبط صدای داخل ماشین

ضبط صدای داخل ماشین

خرید جی پی اس با بهترین قیمت و کیفیت از ایمن ردیاب

در این مقاله به پرسش چگونه صدای داخل ماشین را ضبط کنیم پاسخ داده و بهترین روش را معرفی کردیم. ردیاب‌های مگنتی، آهنربایی و شخصی از پیشرفته‌ترین راه‌هایی هستند که برای امنیت خودرو و سرنشینان آن به‌فروش می‌رسند. امکان ضبط صدای داخل ماشین به مدت طولانی و با کیفیت بالا نیز از طریق این ردیاب‌ها امکان‌پذیر است. بدون نیاز به شارژ مدوام و حداقل یک بار در ماه، امنیت و آسایش خود و عزیزانتان را تامین کنید.
شما می‌توانید دقیق‌ترین و پیشرفته‌ترین ردیاب‌های شنود دار را از سایت ایمن ردیاب خریداری کنید. تیم مجرب فروش و پشتیبانی حتی در خارج زمان اداری نیز آماده خدمت رسانی هستند. در صورت داشتن هرگونه سوال راجع‌به نحوه خرید و راه‌اندازی ردیاب خودرو می‌توانید با شماره تلفن‌های  ۰۲۱۴۴۴۲۰۰۱ و ۰۹۰۱۰۴۵۴۵۸۵ تماس بگیرید. همچنین برای دیدن مشخصات و تصاویر کلیه محصولات به سایت ایمن ردیاب به آدرس imenradyab.com مراجعه کنید.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar