نسل جدید رنو مگان به زودی راهی بازار ایران می‌شود

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
نسل جدید رنو مگان به زودی راهی بازار ایران می‌شود

کمپانی فرانسوی رنو الزامات سختگیرانه ای را درباره تطابق کیفی و عملکردی تمامی محصولات تازه با وضعیت اقلیمی و جاده‌ای هریک از کشورهای بازار هدف دارد و برهمین پایه و با رعایت همه استانداردهای تعریف شده خود برای عرضه محصولات تازه به آن کشور، خودروها را سفارش گذاری و تولید می‌کند.

شواهد حاکی از آنست رنو مگان که خودروی همواره دوست داشتنی رنو در اغلب کشورهای جهان و همینطور ایران بوده و هست، برای هرچه زودتر رسیدن به دست طرفدارانش در مدل و ظاهر تازه، در حال سپری کردن مراحل چندگانه تست و بررسی کمپانی مادر و مطابق با وضعیت کشور ایران است.

رنو مگان تازه که با قدرت پیشرانه ۱۳۰ اسب بخار و حجم موتور ۱۲۰۰ سی سی توربو از جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه برخوردار است، در مدل سدان برای بازار ایران انتخاب شده است و رقبایی مانند کیا سراتو و هیوندای النترا در بازار کشور دارد.

گذراندن مراحل تست و بررسی هر خودروی تازه قبل از ورود، از مهمترین مراحل پیش نیاز برای عرضه آن به متقاضیان است. اکنون باتوجه به این نکته و بر پایه خبرهای واصله، با اشتیاق بیشتری می‌توان منتظر حضور موفق این فرزند چابک و دوست داشتنی رنو در کشور بود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar