اعلام جزئیات قیمتی نیسان ورسا مدل ۲۰۲۰ + تصاویر

شنبه 12 مرداد 98 ساعت 17:15
اعلام جزئیات قیمتی نیسان ورسا مدل 2020 + تصاویر

شرکت نیسان بالاخره با رونمایی از نیسان ورسا مدل ۲۰۲۰، برای نخستین بار مدل فیس لیفت این سدان اقتصادی از زمان رونمایی نسل جدید آن در سال ۲۰۱۲ را معرفی کرد. با این مدل فیس لیفت شرکت نیسان قیمت پایه ورسا مدل ۲۰۲۰ را هم ۲۲۷۰ دلار افزایش داده است و اکنون، برای خرید آن حداقل باید ۱۵ هزار و ۶۲۵ دلار هزینه کنید. با این قیمت شما مدل ورسا اس را می‌توانید با یک گیربکس ۵ دنده دستی خریداری نمایید. اضافه کردن آپشن گیربکس سی وی تی به آن، قیمت خودرو را به ۱۷ هزار و ۲۹۵ دلار افزایش خواهد داد. دو تریم دیگر SV با قیمت ۱۸ هزار و ۵۳۵ دلار و SR به قیمت ۱۹ هزار و ۱۳۵ دلار هستند که هر دو فقط با گیربکس CVT فروخته می‌شوند. فروش تمامی نسخه‌های نیسان ورسا جدید از تابستان امسال شروع خواهد شد.

نیسان ورسای جدید با افزایش قیمتی که تجربه کرده، تجهیزات بیشتری نیز در اختیار شما قرار می‌دهد و به طور کلی، یک مدل بهبود یافته است. خروجی‌های آن ۱۲۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۴ نیوتن متر گشتاور بوده که در مقایسه با ۱۰۹ اسب بخار قدرت و ۱۴۵ نیوتن متر گشتاور رشد خوبی را نشان می‌دهد. با گیربکس CVT خود، این خودرو در مقایسه با مدل قبلی کم مصرف‌تر نیز هست. نیسان ورسا مدل ۲۰۲۰ با گیربکس CVT اکنون در شهر ۷.۳۵ لیتر، در اتوبان ۵.۹ لیتر و در حالت ترکیبی ۶.۷ لیتر به ازای هر صد کیلومتر بنزین مصرف می‌کند. با گیربکس دستی میزان مصرف سوخت خودرو نسبت به مدل سال ۲۰۱۹ هیچ تفاوتی نکرده است.

نیسان ورسا مدل 2020

دیگر بخشی که خودرو بسیار بهتر شده تجهزات ایمنی آن می‌باشد. نیسان ورسا مدل ۲۰۲۰ اکنون به سیستم ترمز اضطراری خودکار جلو و عقب، سیستم هشدار خروج از خط و نوربالای خودکار مجهز است. در مدل قبلی، هیچ یک از این تکنولوژی‌ها به صورت استاندارد ارائه نشده بودند. از دیگر تجهیزات ایمنی این خودرو می‌توان به سیستم هشدار ترافیک عقب و مانیتور نقاط کور اشاره کرد که فقط روی مدل‌های بالاتر ارائه شده‌اند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar