تویوتا کرولا مدل ۲۰۲۰ نسخه Nightshade رونمایی شد + تصاویر

بروزرسانی در: چهارشنبه 12 آبان 00 ساعت 14:44
تویوتا کرولا مدل 2020 نسخه Nightshade رونمایی شد + تصاویر

شرکت تویوتا این روزها سخت مشغول رونمایی از نسخه‌های Nightshade محصولات مختلف خود می‌باشد. قبلاً مدل‌های فور رانر، کمری، های لندر و سیه نا نسخه‌های تیره Nightshade خود را رونمایی کرده‌اند و اکنون نوبت به دو مدل سدان و هاچ بک کرولا ۲۰۲۰ رسیده است. هر دو نسخه Nightshade کرولا مبتنی بر تریم SE با گیربکس CVT ساخته شده‌اند و در هر دو شاهد تیره شدن نشان‌ها، جلوپنجره، قاب آینه‌ها، تریم پنجره‌ها، رکاب‌ها، دستگیره درها، اسپویلرها، آنتن کوسه‌ای، دیفیوزرها و نهایتاً رینگ‌ها هستیم. در مدل هاچ یک قاب مشکی داخل چراغ‌های جلو و یک اسپویلر مشکی در عقب نیز به خودرو اضافه شده است.

خریداران امکان انتخاب این پکیج آپشن برای مدل سدان در رنگ‌های بدنه سفید، نقره‌ای و مشکی خواهند داشت. در مدل هاچ بک، این پکیج روی همان دو رنگ سفید و نقره‌ای و فقط روی رنگ بدنه مشکی متالیک ارائه شده است. قیمت سدان کرولا Nightshade از ۲۲ هزار و ۷۵۰ دلار شروع می‌شود که با احتساب ۹۴۵ دلار هزینه نمایندگی قیمت نهایی آن به ۲۳ هزار و ۷۰۵ دلار افزایش پیدا می‌کند. در قیاس با مدل SE این خودرو فقط ۷۰۰ دلار گران‌تر شده است. قیمت نهایی نسخه Nightshade هاچ بک کرولا نیز با قیمت ۲۳ هزار و ۲۴۵ دلاری خود فقط ۹۰۰ دلار از مدل SE گران‌تر می‌باشد.

برای مدل سال جدید، لیست تجهیزات کرولا هاچ بک نیز دچار تغییرات شده است. اگر تغییرات نسخه Nightshade شما را راضی نمی‌کند، تویوتا آپشن سقف مشکی را نیز می‌تواند در اختیار شما قرار بدهد. این سقف را با ۵ رنگ بدنه سفید صدفی، آبی، نقره‌ای متالیک، برنزی و قرمز می‌توان سفارش داد.

در مدل هاچ بک SE مشتری می‌تواند با حذف تایر زاپاس ظرفیت بار خودرو را افزایش بدهد. برخی تغییرات در کف خودرو نیز به نوبه ظرفیت فضای بار را بیشتر کرده و اکنون، این خودرو ظرفیت باری معادل ۶۸۰ لیتر دارد. با توجه به حذف زاپاس تایر البته به انتخاب مشتری، تویوتا چاره کار را در اضافه کردن یک کیت پنچرگیری تایر دیده است. در مدل‌های SE و XSE، سیستم رادیو ماهواره‌ای Sirius XM All Access به صورت استاندارد ارائه شده و در تمام‌ تریم های مدل هاچ بک اندروید اتو و اپل کارپلی به صورت استاندارد موجود هستند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar