رونمایی از جگوار I-Pace مدل ۲۰۲۱ + تصاویر

چهارشنبه 4 تیر 99 ساعت 19:14
رونمایی از جگوار I-Pace مدل 2021 + تصاویر

شرکت جگوار اخیراً از خودروی I-Pace مدل ۲۰۲۱ با مجموعه‌ای از امکانات و تکنولوژی‌ها مدرن رونمایی کرده است. علاوه بر این موارد، شاهد تغییرات ظاهری نیز هستیم. در بخش جلو، از آن جمله می‌توان به تزئینات خاکستری روی جلوپنجره، سه رنگ بدنه جدید قرمز، آبی و خاکستری و رینگ‌های ۱۹ اینچی جدید اشاره کرد که در مقایسه با رینگ‌های ۱۸ اینچی مدل فعلی بزرگ‌تر شده‌اند. در صورت خرید آپشن Bright Pack مواردی مانند تزئینات کرومی جلوپنجره، تریم کرومی پنجره‌ها و قاب آینه‌ها و دیفیوزر عقب خاکستری به خودرو اضافه خواهند شد.

تمام مدل‌های ۲۰۲۱ این خودرو به صورت استاندارد به سیستم دوربین اطراف سه بعدی مجهز هستند. سیستم آینه دید عقب دیجیتال ClearSight که نخستین بار روی رنج روور ایووک عرضه شده بود رانندگی راحت‌تری را با این خودرو برای شما به ارمغان خواهد آورد. یک دوربین دید عقب زاویه عرض نیز روی آنتن سیستم اطلاعات سرگرمی نصب شده و می‌تواند تصاویر را روی آینه داخلی خودرو نمایش دهد.

رونمایی از جگوار I-Pace مدل 2021 + تصاویر

بزرگ‌ترین آپشن رفاهی اضافه شده به خودرو سیستم اطلاعات سرگرمی Pivi Pro است که نخستین بار روی لندرور دیفندر جدید آن را دیده بودیم. داخل کابین شاهد نصب یک صفحه کیلومتر و آمپرهای دیجینال ۱۲.۳ اینچی در کنار دو صفحه نمایش ۱۰ و ۵ اینچی دیگر هستیم که به ترتیب بالا و پایین صفحه کیلومتر قرار گرفته‌اند. این سیستم به گونه‌ای طراحی شده که تجربه کار با گوشی تلفن همراه را برای راننده تداعی کند. به کمک یک باتری بک آپ راه اندازی سیستم نویگیشن سریع‌تر از همیشه شده و زوم کردن روی صفحه با کمک انگشت‌ها به راحتی انجام می‌شود. سیستم نویگیشن یک منوی فلت داشته و وارد کردن مقصد در آن بسیار راحت‌تر از سیستم قبلی شده است. خودرو به صورت استاندارد از اندروید اتو و اپل کارپلی، اینترنت ۴G، اپلیکیشن اسپاتیفای و بسیاری موارد دیگر پشتیبانی می‌کند. سیستم شارژ بی سیم تلفن همراه را باید به صورت آپشن روی خودرو سفارش بدهید.

رونمایی از جگوار I-Pace مدل 2021 + تصاویر

علاوه بر الگوریتم‌های Pivi برای یادگیری بهتر نویگیشن در مسیرهایی که خودرو به صورت همیشگی استفاده می‌کند، پشتیبانی از ۴G قابلیت‌های بسیار بیشتری به آن اضافه کرده است.

پیشرانه خودروی برخی تغییرات نرم افزاری داشته، ولی ۳۹۴ اسب بخار قدرت و ۶۳۴ کیلومتر ظرفیت پیمایش آن دست نخورده باقی مانده‌اند، ولی سرعت شارژ کردن پک باتری بسیار بهتر شده است. به جای شارژر ۷ کیلوواتی دو فاز، جگوار I-Pace مدل ۲۰۲۱ به شارژر آنبرد سه فاز ۱۱ کیلوواتی مجهز شده است. در صورت استفاده از یک شارژر دیواری ۱۱ کیلوواتی، ظرفیت پیمایش با هر ساعت استفاده ۵۳ کیلومتر بیشتر خواهد شد. در مدل جدید شارژ کامل پک باتری به جای ۱۲.۷۵ ساعت فقط در ۸.۶ ساعت کامل می‌شود.

از دیگر موارد قابل توجه این خودرو می‌توان به گرم کن استاندارد صندلی‌های جلو، دو اسپیکر جدید اضافه شده به سیستم صوتی سوراند Meridian 3D و فیلتر هوای داخلی کابین در سطح استاندارد PM2.5 اشاره کرد. PM2.5 به ذرات ۲.۵ میکرونی مانند ذرات آلاینده هوا یا گرد و خاک جاده مربوط می‌شود.

Autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "رونمایی از جگوار I-Pace مدل ۲۰۲۱ + تصاویر"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
پیمان
مهمان

عالیه