رونمایی از نسخه ویژه بنتلی مولسان ۶.۷۵ Edition

چهارشنبه 25 دی 98 ساعت 15:58
رونمایی از نسخه ویژه بنتلی مولسان 6.75 Edition

شرکت بنتلی قصد دارد داستان آخرین نسل مولسان را با تولید ۳۰ نمونه از نسخه ویژه مولسان ۶.۷۵ Edition که توسط مولینر طراحی شده تمام کرده و به نوعی، یاد این خودروی ۶۱ ساله که نخستین بار در سال ۱۹۵۹ در قالب مدل بنتلی S2 وارد بازار شد را گرامی بدارد. بعد از ساخت و فروش این ۳۰ دستگاه، نام مولسان برای دومین بار بازنشسته خواهد شد. قبلاً بین سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۲ بنتلی یک بار این نام را بازنشسته کرده بود. بعد از مولسان، خودروی فلایینگ اسپر قرار است جای آن را به عنوان پرچم دار شرکت بگیرد.

نسخه ویژه ۶.۷۵ Edition مبتنی بر خودروی مولسان اسپید ۵۳۰ اسب بخاری ساخته شده و مواردی مانند تزئینات مشکی براق و کروم را به خودرو اضافه می‌کند. از دیگر موارد قابل توجه آن می‌توان به لوگوی تیره روی کاپوت، رادیاتور مولینر، تزئینات اگزوز نشان‌های کرومی روی بدنه، رینگ‌های مشکی ۲۱ اینچی ۵ پر و چراغ خوش آمدگویی هنگام باز شدن در خودرو که نام ۶.۷۵ Edition را روی زمین حک می‌کند. زیر کاپوت، همان موتور واقع شده، ولی کاور موتور که معمولاً نقره‌ای رنگ است این بار مشکی شده و روی پلاک موتور امضای آدریان هالمارک، مدیرعامل بنتلی دیده می‌شود.

رونمایی از نسخه ویژه بنتلی مولسان 6.75 Edition

داخل کابین می‌توان چهار رنگ مختلف را سفارش داد. تمام رنگ‌های داخل کابین با تزئینات نقره‌ای رنگی که در آن وجود دارد تضاد بسیار زیبایی ایجاد می‌کنند. داشبورد خودرو به رنگ مشکی براق بوده و تریم درها رنگ خاکستری تیره آلومینیومی است. در کابین بنتلی مولسان ۶.۷۵ Edition دکمه‌های کنترلی سیستم تهویه مطبوع ظاهری شبیه به درپوش روغن موتور دارند و دوخت روکش‌ها و نشان‌های ویژه ۶.۷۵ Edition را نیز می‌توان در آن دید.

رونمایی از نسخه ویژه بنتلی مولسان 6.75 Edition

شرکت بنتلی تقریباً چهار سال پیش گفته بود که قصد بازنشسته کردن این خودرو با موتور هشت سیلندر خورجینی ۶.۷۵ لیتری را دارد، ولی آن موقع شرکت می‌خواست آن را با یک مدل مجهز به موتور جدید دوازده سیلندر خورجینی جایگزین کند. اکنون که اوضاع تغییرات زیادی کرده، مولسان بازنشسته می‌شود تا فلایینگ اسپر جای آن را با موتور دوازده سیلندر W شکل خود و موتورهای هشت سیلندر خورجینی ۴ لیتری قرض گرفته شده از فولکس واگن و همچنین یک مدل هیبریدی که سال ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد بگیرد.

رونمایی از نسخه ویژه بنتلی مولسان 6.75 Edition

بنتلی قیمت مولسان ۶.۷۵ Edition را هنوز اعلام نکرده است. قیمت مولسان اسپید مدل ۲۰۲۰ از ۳۴۲ هزار دلار شروع می‌شود. قطعاً قیمت ۶.۷۵ Edition از این عدد بسیار گران‌تر خواهد بود.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar