رونمایی از نسخه ویژه جشن ۱۰ سالگی پورشه پانامرا + تصاویر

چهارشنبه 10 مهر 98 ساعت 18:47
رونمایی از نسخه ویژه جشن 10 سالگی پورشه پانامرا + تصاویر

شرکت پورشه دهمین سالگرد تولد خودروی پانامرا را با رونمایی از یک نسخه ویژه از این سدان با تجهیزات بیشتر و برخی تزئینات ظاهری خاص جشن گرفته است. پکیج ۱۰ سالگی مذکور روی دل پایه پانامرا، پانامرا ۴ دو دیفرانسیل و مدل پلاگین هیبریدی ۴ E-Hybrid قابل سفارش است.

تشخیص این نسخه ویژه از مدل استاندارد پورشه پانامرا برای مخاطبان عادی شاید کار سخت‌تری باشد، ولی ماشین بازها می‌توانند این خودرو را از روی رینگ‌های ۲۱ اینچی اسپرت دیزاین و لوگوهای پانامرا ۱۰ نصب شده روی درهای جلو تشخیص بدهند. همین لوگو روی داشبورد سمت شاگرد نیز نصب شده و روی پادری‌ها نیز می‌توانید آن را بیابید. دوخت طلایی - سفید روی روکش چرم مشکی نیز یکی از نشانه‌های این نسخه ویژه پانامرا می‌باشد.

پورشه همچنین روی این نسخه ویژه تجهیزات بیشتری به صورت استاندارد ارائه کرده است. تمام مدل‌های نسخه ویژه ۱۰ سالگی پانامرا به مواردی مانند سیستم کمکی پارک با دوربین ۳۶۰ درجه، چراغ‌های جلوی LED ماتریسی، سیستم هشدار نقاط کور، سیستم کمکی حفظ مسیر و صندلی‌های جلو برقی قابل تنظیم در ۱۴ جهت مجهز هستند. درهای نرم بند و سیستم صوتی ساخت شرکت Bose از دیگر موارد قابل توجه این خودرو هستند.

رونمایی از نسخه ویژه جشن 10 سالگی پورشه پانامرا + تصاویر

تغییرات این مدل خاص به مشخصات فنی خودرو نیز راه پیدا کرده‌اند. سیستم مدیریت تعلیق فعال پورشه (PASM)، سیستم تعلیق کاملاً بادی و فرمان برقی حساس به سرعت از دیگر تجهیزات استاندارد این خودرو هستند. مشتریانی که مدل پلاگین هیبریدی این نسخه ویژه را خریداری کنند از یک شارژر ۷.۲ کیلوواتی نیز می‌توانند بهره ببرند. این شارژر توانایی شارژ سریع‌تری در مقایسه با شارژر استاندارد ۳.۶ کیلوواتی مدل استاندارد دارد.

رونمایی از نسخه ویژه جشن 10 سالگی پورشه پانامرا + تصاویر

این نسخه ویژه از نظر مکانیکی تغییری در قیاس با مدل استاندارد ندارد. دو مدل پانامرا و پانامرا ۴ به یک پیشرانه ۳ لیتری شش سیلندر خورجینی توربو با ۳۳۰ اسب بخار قدرت مجهز هستند. مدل استاندارد دیفرانسیل عقب بوده و همان طور که اشاره شد، مدل پانامرا ۴ از سیستم دو دیفرانسیل بهره می‌برد. مدل پلاگین هیبریدی ۴ E-Hybrid به یک موتور ۲.۹ لیتری شش سیلندر خورجینی توربو دوقلو و یک موتور الکتریکی مجهز شده و روی هم رفته ۴۵۷ اسب بخار قدرت را به تمام چرخ‌ها ارسال می‌کند. خریدارانی که تمایل به داشتن پیشرانه هشت سیلندر خورجینی دارند، امکان سفارش پکیج نسخه ویژه ۱۰ سالگی را نخواهند داشت.

رونمایی از نسخه ویژه جشن 10 سالگی پورشه پانامرا + تصاویر

قیمت پایه پورشه پانامرا نسخه ویژه ۱۰ سالگی مدل ۲۰۲۰ از ۱۰۴ هزار و ۶۵۰ دلار شروع می‌شود. عددی که افزایشی ۱۶ هزار و ۱۰۰ دلاری در مقایسه با مدل پایه پانامرا ۲۰۱۹ نشان می‌دهد. شرکت پورشه قیمت پایه پانامرا ۴ و پانامرا ۴ E-Hybrid را ۱۰۸ هزار و ۸۵۰ و ۱۱۸ هزار و ۲۵۰ دلار قیمت گذاری کرده است. تحویل مدل‌های سفارشی مشتریان آمریکایی از سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ شروع خواهد شد.

اضافه کردن تجهیزات ارائه شدن در پکیج ۱۰ سالگی قیمت پانامرا ۲۰۱۹ را به ۱۰۴ هزار و ۵۲۰ دلار افزایش می‌دهد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar