رونمایی از نسخه ویژه کینگ رنچ فورد اکسپدیشن مدل ۲۰۲۰ + تصاویر

پنج شنبه 4 مهر 98 ساعت 15:05
رونمایی از نسخه ویژه کینگ رنچ فورد اکسپدیشن مدل 2020 + تصاویر

شرکت فورد بالاخره نخستین تصاویر رسمی نسخه ویژه کینگ رنچ خودروی شاسی بلند پرفروش اکسپدیشن خود را منتشر کرد. ماه پیش بود که نخستین بار خبر رونمایی این نسخه ویژه منتشر شده بود. همچنین گفته می‌شود که ‌تریم پلاتینیوم این خودرو با روکش چرم جدید و کابینی لوکس‌تر ارتقا یافته است.

بیایید به بررسی این دو مدل بپردازیم. برای مدل پلاتینیوم شاهد عرضه رینگ‌های ۲۲ اینچی جدید و روکش چرمی بسیار هستیم. چرم را روی بخش‌های مختلف مانند پنل داشبورد، فرمان، تریم در جلو، ریل‌های کنسول و جابازویی های درهای جلو و عقب می‌توانید بیابید.

شرکت فورد نسخه ویژه کینگ رنچ را از مدل سال ۲۰۱۸ دیگر روی خودروی اکسپدیشن عرضه نکرده بود، ولی همان طور که گفتیم بار دیگر برای مدل ۲۰۲۰ می‌خواهد آن را هم برای مدل اکسپدیشن و هم برای مدل با طول بین دو محور بالای اکسپدیشن مکس ارائه کند. تریم کینگ رنچ که از مزرعه‌های گاوچرانی تگزاس در طراحی آن الهام گرفته شده نخستین بار روی پیکاپ فورد اف ۱۵۰ و پس از آن مدل ۲۰۰۵ اکسپدیشن ارائه شده بود.

رونمایی از نسخه ویژه کینگ رنچ فورد اکسپدیشن مدل 2020 + تصاویر

در نسخه ۲۰۲۰ این تریم جذاب شاهد استفاده از رنگ خاکستری روی توری جلوپنجره، بخش پایینی سپرها، قاب آینه‌ها و رکاب‌ها هستیم. از دیگر موارد این خودرو می‌توانیم به بخش بالایی هم رنگ بدنه سپرها و رینگ‌های ۲۲ اینچی آلومینیومی شش پر اشاره کنیم. این خودرو همچنین به یک اسکید پلیت روی سپر عقب، کاور قلاب تریلر، نشان‌های کینگ رنچ روی کناره‌ها، در عقب و رینگ‌ها مجهز شده است.

همان طور که قبلاً گفته بودیم، کابین نسخه کینگ رنچ روکش چرم دل ریو روی همه ردیف‌های صندلی و تریم کنسول و فرمان خواهد داشت. لوگوی کینگ رنچ همچنین روی روکش صندلی‌ها گلدوزی شده و آن را روی پلاک‌های آلومینیومی و کفی خودرو نیز می‌توانید بیابید.

هر دو مدل به صورت استاندارد به تکنولوژی کمکی رانندگی کو پایلوت ۳۶۰، دوربین ۳۶۰ درجه، گرم کن آینه‌های بغل با چراغ راهنما و آینه الکتروکرومیک مجهز هستند. هر دو مدل همچنین به یک موتور ۳.۵ لیتری شش سیلندر خورجینی اکوبوست با ۳۷۵ اسب بخار قدرت و ۶۳۷ نیوتن متر گشتاور مجهز شده‌اند.

رونمایی از نسخه ویژه کینگ رنچ فورد اکسپدیشن مدل 2020 + تصاویر

فورد می‌گوید تا ماه آگوست، فروش سال ۲۰۱۹ اکسپدیشن در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۵ درصد افزایش داشته است. این آمار فروش در هشت سال اخیر برای این مدل شاسی بلند فول سایز بی سابقه بوده است. فورد همچنین می‌گوید تقریباً یک نفر از هر ۵ خریدار اکسپدیشن مدل قدرتمند پلاتینیوم را انتخاب می‌کند.

قیمت پایه اکسپدیشن کینگ رنچ مدل ۲۰۲۰ از ۷۴ هزار و ۲۹۰ دلار شروع می‌شود. قیمت پایه مدل پلاتینیوم نیز ۷۵ هزار و ۳۳۰ دلار تعیین شده است. هر دو مدل گفته می‌شود تا ماه اکتبر وارد نمایندگی‌های فورد خواهند شد. شرکت فورد در حال حاضر شاسی بلند اکسپدیشن را در خط تولید کنتاکی در لوئیزویل تولید می‌کند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar