رونمایی از کانسپت جدید جگوار لندرور Project Vector

چهارشنبه 30 بهمن 98 ساعت 17:40
رونمایی از کانسپت جدید جگوار لندرور Project Vector

شرکت جگوار لندرور از یک خودروی کانسپت به نام Project Vector رونمایی کرده که آن را پیش نمایشی از آینده حمل و نقل شهری می‌نامد. Project Vector یک خودروی الکتریکی بوده و روی یک شاسی اسکیت برد ساخته شده و تمام قطعات مکانیکی‌اش زیر کف نصب شده‌اند. به همین دلیل این خودروی شهری از نظر فضا بسیار می‌باشد. این خودرو تقریباً ۴ متر طول داشته و تقریباً ۱۵ سانتی متر از یک مینی کوپر کوتاه‌تر است.

کابین خودرو از طریق درهای کشویی که در یک سمت آن قرار گرفته‌اند قابل دسترسی است. داخل کابین چهار صندلی تکی نصب شده و روبروی هم در یک جهت قرار گرفته‌اند. جگوار لندرور می‌گوید از این خودرو با اعمال تغییراتی در کابین مانند حذف صندلی‌ها می‌توان برای کارهایی مانند تحویل بار نیز استفاده کرد.

رونمایی از کانسپت جدید جگوار لندرور Project Vector

Project Vector را شرکت یک مدل آماده برای تکنولوژی خودران معرفی کرده، ولی در حال حاضر داخل آن شاهد فرمان و پدال هستیم. شرکت همچنین می‌گوید این خودرو برای سرویس‌های اشتراک سواری یا سواری شخصی بهینه سازی شده است.

خودروی Project Vector در مرکز خلاقیت خودرویی ملی بریتانیا طراحی شده و قرار است بخشی از راهکارهای حمل و نقل شهری در اکوسیستم یک شهر هوشمند باشد.

اولین شهر هوشمند این چنینی شهر کوونتری خواهد بود، جایی که مقامات آن قصد دارند سرویس حمل و نقل شهری را از سال ۲۰۲۱ در آن راه اندازی کنند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar